اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته امداد گچساران صورت گرفت

اهدای 350 میلیون ریال کالای خانگی به نیازمندان گچسارانی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران گفت: افزون بر 350 میلیون ریال کالای خانگی به نیازمندان گچسارانی از سوی کمیته امداد این شهرستان اهدا شد.

اهدای 350 میلیون ریال کالای خانگی به نیازمندان گچسارانی

امرالله فروزنده عصر امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: همه آحاد مردم نسبت به اداره امور محرومان و مستمندان مسئول بوده و این مهم را باید مورد توجه قرار گیرد.

* تأسیس کمیته امداد از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران یادآور شد: اسلام در کنار معنویات، توجه به مسایل اجتماعی را در دستور کار قرار داده است.

فروزنده ابراز داشت: در آیات قرآن و احادیث اولیای الهی نیز بارها به توجه به اقشار مختلف مردم و رفع نیاز محرومان تاکید شده است.

وی نگاه ویژه امام راحل به محرومان را یکی از مهم‌ترین دلایل تشکیل کمیته امداد عنوان کرد و گفت: تأسیس کمیته امداد به فرمان امام راحل را از برکات و دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فروزنده تصریح کرد: کمیته امداد با گذشت سی و سه سال از عمر پر خیر و برکت خود توانسته گام‌های مؤثری را در راستای حمایت از محرومان و زدودن فقر و محرومیت از جامعه اسلامی بردارد.

وی معتقد است رسالت کمیته امداد امام خمینی(ره) کمک‌‌رسانی به خانواده‌‌های ‌نیازمند ‌و بی‌بضاعت در راستای فقرزدایی و توانمندی این خانواده‌ها است.

این مسئول در گچساران مهم‌ترین وظیفه کمیته امداد امام (ره) را حفظ کرامت‌ و شأن‌ مددجویان و صیانت از شرافت و عزت نفس نیازمندان دانست.

فروزنده تحکیم و تکریم بنیان خانواده، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین اقشار آسیب‌پذیر و حمایت از ایتام و نیازمندان را از دیگر وظایف کمیته امداد امام خمینی(ره) عنوان کرد.

* کمیته امداد گچساران 2 هزار و 540 خانواده را زیرپوشش قرار داده است

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران با اشاره به اهدای لوازم خانگی به زنان بی‌سرپرست و نیازمندان گچسارانی ابراز داشت: در این طرح افزون بر 80 دستگاه بخاری و یخچال به افراد نیازمند شهری و روستایی اهدا شد.

فروزنده افزود: این کالاها به زنان بی‌سرپرست، افراد و نیازمندان واجد شرایط روستایی و شهری گچساران اهدا شد.

وی میزان اعتبار هزینه‌شده برای خرید کالاهای خانگی اهدا شده را افزون بر 350 میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: اعتبار خرید کالاهای خانگی از محل سفرهای ریاست جمهوری به کهگیلویه و بوبراحمد تأمین شده است.

فروزنده خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران 2 هزار و 540 خانوار با جمعیتی افزون بر 10 هزار و 200 نفر را زیر پوشش قرار داده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول