اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر:

600 پرونده جانبازان استان بوشهر بازخوانی شد

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران استان بوشهر گفت: 600 پرونده متعلق به جانبازان و ایثارگران استان بوشهر در سال جاری بررسی، بازخوانی و تکمیل شد.

600 پرونده جانبازان استان بوشهر بازخوانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمد حاجی‌زاده صبح امروز در دیدار مسئولان بنیاد شهید و شماری از خانواده‌ها و خادمان شهدا به مناسبت سالروز تشکیل بنیاد شهید اظهار داشت: پیگیری اشتغال، حل کردن بخش عمده‌ای از درمان جامعه هدف، پیگیری مسکن جانبازان، بازخوانی پرونده شهدا از جمله اقدامات انجام شده در بنیاد شهید استان بوشهر بوده است.

وی افزود: ساخت مجتمع بزرگ فرهنگی ایثار نیز در حال پیگیری است و مناقصه آن نیز انجام شده و امیدواریم در سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر بیان کرد: بررسی وصیتنامه شهدا، چاپ کتب با عنوان‌های حجاب، ولایت، نماز جمعه در مکتب شهدا از دیگر اقدامات فرهنگی صورت گرفته بوده است.

حاجی‌زاده اظهار داشت: غبارروبی گلزار شهدا دیدار با خانواده شهدا، دیدار با امام جمعه مرکز استان و ائمه جمعه و فرمانداران در شهرستان‌ها از برنامه‌های بنیاد شهید به مناسبت سالروز تشکیل بنیاد شهید است.

وی با بیان اینکه توفیق خدمت به شهدا افتخار بسیار بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‌شود اظهار داشت: اگر امروز در امن و آسایش زندگی می‌کنیم تنها به خاطر جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی شهیدان گرانقدر است که باید آن را پاس داشت.

با بیان اینکه پر محتواترین سند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی شهدا هستند تصریح کرد: شهیدان عاشق امام (ره) و مجذوب تفکرات الهی ایشان بودند و به همین خاطر برای دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب مردانه پا به میدان نبرد گذاشته و برای حفظ کشور با جان و دل مبارزه کردند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول