اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اواسط شهریورماه

چهارمین کنگره بین‌المللی نانو در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس پژوهشکده علوم و فناوری نانو دانشگاه کاشان از برگزاری چهارمین کنگره بین‌المللی علوم و فناوری نانو(ICNN2012) در این دانشگاه خبر داد.

چهارمین کنگره بین‌المللی نانو در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه کاشان، مصطفی زاهدی‌فرد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از برگزاری این کنگره فراهم کردن فرصتی مناسب برای معرفی پیشرفت‌های جدید در حوزه فناوری نانو و تقویت همکاری بین محققان ایرانی و خارجی این حوزه می‌باشد.

وی افزود: این کنگره با همکاری ستاد توسعه فناوری نانو، در روزهای 18 تا 20 شهریورماه سال جاری در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

رئیس پژوهشکده علوم و فناوری نانو دانشگاه کاشان تصریح کرد: نانو کاتالیست‌ها، نانومترولوژی، نانوکامپوزیت، نانو مکانیک، نانو بیوتکنولوژی، نانو فوتونیک، نانو الکترونیک و حسگرها و نانو مواد کربنی مانند فولرین، نانولوله‌ها، گرافن از جمله محورهای برگزاری این کنگره می‌باشد. 

زاهدی‌فرد متذکر شد: محققان و پژوهشگران سراسر کشور می‌توانند مقالات خود را تا 14 اردیبهشت‌ماه به دبیرخانه این کنفرانس در دانشگاه کاشان یا به آدرس الکترونیکی http://icnn2012.kashanu.ac.ir/en  ارسال کنند. 

انتهای پیام/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول