اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 16 تا 18 اسفند

134 مقاله در کنگره ملی نانو داروها در اهواز ارائه می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی دومین کنگره ملی نانوداروها گفت: 155 مقاله برای این کنگره به دبیرخانه همایش ارسال شد که از این تعداد 134مقاله پذیرفته شده است.

134 مقاله در کنگره ملی نانو داروها در اهواز ارائه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عنایت‌الله سلیمی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت برگزاری دومین کنگره نانو داروها در دانشگاه علوم پزشکی اهواز، اظهار داشت: 134مقاله برای ارائه در همایش انتخاب شدند که از این تعداد 47 مقاله به صورت سخنرانی و 78مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شوند و تعدادی نیز انصراف داده‌اند.

وی محورهای کنگره را شامل سنتز و فرمولاسیون نانو داروها، کاربرد فناوری نانو در دارودرمانی، کاربرد فناوری نانو در آنالیز داروها، کاربرد فناوری نانو در فرآورده‌های بهداشتی ـ آرایشی، کاربرد فناوری نانو در فرآورده‌های طبیعی و صنایع غذایی، کاربرد نانو داروها در پزشکی، دامپزشکی، کشاورزی، روش‌های تجویز و فارماکوکینتیک نانو داروها، نانوبیوتکنولوژی و سایر موضوعات مرتبط اعلام کرد.

سلیمی اضافه کرد: 8 سخنرانی جامع و 2 کارگاه علمی نیز در این کنگره برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور مهمانان ویژه در این همایش بیان کرد: الکساندر سیفعلیان، استاد نانو تکنولوژی و پزشکی باز تولید دانشگاه لندن و سید مهدی رضایت مدیرکارگروه منابع انسانی ستاد نانو ریاست جمهوری و دبیر کمیته نانو فناوری وزارت بهداشت از جمله این سخنرانان هستند.

دومین کنگره ملی نانو داروها از سوی مرکز تحقیقات نانو فناوری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور و ستاد نانو دانشگاه شهید چمران، از 16 تا 18 اسفندماه در محل تالار شهدای دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار می‌شود.

اسفند ماه سال گذشته نخستین کنگره ملی نانو داروها با استقبال بسیار خوب پژوهشگران و صاحب‌نظران حوزه نانو به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول