اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان خبر داد

راه‌اندازی دبیرخانه فناوری نانو در شهرستان دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان از راه‌اندازی دبیرخانه فناوری نانو در شهرستان دشتستان خبر داد.

راه‌اندازی دبیرخانه فناوری نانو در شهرستان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عباسعلی اسدی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با تبریک به مناسبت عید نوروز اظهار داشت: در سال‌های اخیر شاهد رشد و توسعه سریع علم الکترونیک در کشور بوده‌ایم به نحوی که فناوری اطلاعات در تمامی برنامه‌های روزمره زندگی مؤثر است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش همگام و همراه با پیشرفت فناوری اطلاعات در کشور در این راستا گام برداشته و ایجاد کلاس‌های هوشمند و کارگاه‌های رایانه در مدارس شهرستان دشتستان گامی مثبت برای گسترش فناوری اطلاعات در مدارس است.

اسدی بیان داشت: اجرای طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش از اساسی‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش است و در شهرستان دشتستان تمامی برنامه‌ها بر تحقق اهداف این طرح معطوف شده است.

وی ایجاد کلاس‌های هوشمند را یکی از اهداف طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست و اضافه کرد: تمام مدارس شهرستان را به سیستم هوشمند مجهز می‌کنیم و این امر به تدریج در مدارس شهرها و روستاهای این شهرستان عملیاتی می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: باید از تمامی فرصت‌ها برای تحقق اهداف و برنامه‌های طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش بهره ببریم و هیچ فرصتی را نباید از دست دهیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان عنوان کرد: برگزاری دوره‌های آموزش کامپیوتر در قالب کلاس‌های ضمن خدمت از برنامه‌های آموزش و پرورش برای آشنایی بیش از پیش دبیران با علوم روز است و در سال‌های اخیر طی چندین مرحله شاهد برگزاری چنین دوره‌هایی بوده‌ایم.

اسدی ابراز داشت: دانش‌آموزان آینده‌سازان میهن اسلامی هستند و تقویت مدارس و واحدهای آموزشی و اجرای اهداف طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش و باور استعدادهای دانش‌آموزان از مسائل مهمی است که باید برای پیشرفت و توسعه شهرستان دشتستان به آن توجه داشته باشیم.

وی از راه‌اندازی دبیرخانه فنآوری نانو در شهرستان دشتستان خبر داد و گفت: تمام تلاش خود را برای روزآمد کردن مدارس به کار گرفته‌ایم و دانش‌آموزان و مدیران و معلمان را در این راستا همراهی می‌کنیم.

اسدی یادآور شد: در سال‌ جاری یک میلیارد و 650 میلیون ریال برای تجهیز و تامین امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی مدارس شهرستان دشتستان هزینه شده است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول