اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خراسان جنوبی نگین کویر ایران

بازدید نمایندگان ویژه استاندار خراسان‌جنوبی از قاینات

خبرگزاری فارس: نمایندگان ویژه استاندار خراسان‌جنوبی به همراه معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی از فعالیت‌های ستاد تسهیلات سفرهای شهرستان قاینات بازدید کردند.

بازدید نمایندگان ویژه استاندار خراسان‌جنوبی از قاینات

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند سیدمحمد کاظم علوی مدیرکل امور روستایی استانداری خراسان‌جنوبی به عنوان نماینده استاندار خراسان جنوبی صبح امروز از پایگاه‌های امدادی جمعیت هلال احمر، چادرهای راهنمای مسافر در مبادی ورودی شهرستان، چادرهای راهنمای مسافر نیروی انتظامی، تاسیسات بهداشتی و اقامتی و پارک‌ها، بازارچه‌های نوروزی صنایع دستی و سوغات محلی شهرستان قاینات بازدید کرد.

علوی سطح خدمات‌رسانی و فعالیت‌های شهرستان قاین را نسبت به سال گذشته مناسب خواند.

شهرستان قاین سرزمین آفتاب و طلای سرخ در شرق ایران و شمال استان خراسان جنوبی قرار دارد و از شمال به خواف و گناباد، از غرب به فردوس و سرایان و از جنوب به بیرجند و درمیان محدود شده و از جانب شرق مرزی به طول تقریبی 130 کیلومتر با کشور افغانستان دارد.

ارتفاع این ناحیه از سطح دریاهای آزاد 1440 متر و مساحت آن بالغ بر 17 هزار و 722 کیلومتر مربع است.

رشته کوه قهستان در غرب و شاسکوه و آهنگران در شرق آن سر به آسمان ستوده و بلندترین قله منطقه کمرسرخ با ارتفاع 2842 متر در نیم‌بلوک و پستترین نقطه با 610 متر در دق پترگان قرار دارد.

در شهرستان قاین و در منطقه شکار ممنوع شاسکوه قریب به 59 گونه پرنده، 25 نوع پستاندار و 17 گونه از خزندگان و دوزیستان منحصر به فرد زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول