اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

عمل به راهبردها و توصیه‌های رهبری تکلیف است

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: مسئولین توصیه‌های روز گذشته رهبر معظم انقلاب را تذکر ندانند، بلکه باید توجه داشته باشند در یک نظام الهی، عمل به راهبردها و توصیه‌های رهبری یک تکلیف است.

عمل به راهبردها و توصیه‌های رهبری تکلیف است

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در آغاز سال سخنان ارزشمندی در رابطه با پیشرفت‌ها و موفقیت‌های سال‌های گذشته و امیدهای سال‌ آینده ارائه دادند که باید سرلوحه کار مسئولین قرار بگیرد.

وی ادامه داد: راهبردهایی که ایشان در مورد فعالیت‌های مسئولین در سال 91 ارائه کردند، چه در بعد داخلی و چه در سیاست خارجی راهگشای مسئولین و دلسوزان نظام در راه خدمت به مردم خواهد بود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: یکی از قوی‌ترین راهبردهای پیشرفت و توسعه کشور این است که مسئولین با قدرت درک یکدیگر و اعتقاد به هم، دست‌ها و دل‌‌‌هایشان را یکی کنند و کشور را در مسیر عزت پیش ببرند.

وی گفت: همدلی به معنای هدف متحد داشتن و متحد بودن قلوب است و هنگامی که قلب‌ها اتحاد پیدا کرد، اقدامات نیز هم‌راستا خواهد شد.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه مسئولین توصیه‌های روز گذشته رهبر معظم انقلاب را تذکر ندانند افزود: مسئولان باید توجه داشته باشند که در یک نظام الهی، عمل به راهبردها و توصیه‌های رهبری یک تکلیف است.

وی افزود: امروز با تاکید جدی مقام معظم رهبری به وحدت میان مسئولان، هرگونه اقدام اختلافی، در راستای اهداف دشمنان و یک حرکت غیر ولایی است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه اذعان داشت: با توجه به شرایط کنونی کشور و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب، اقدامات اختلافی را باید حرام دانست و به شدت از آن پرهیز کرد.

وی وحدت را راهبرد بزرگ رهبر انقلاب و زمینه‌ساز توسعه، پیشرفت و خنثی‌‌کننده توطئه دشمنان نظام دانست و افزود: ایجاد الگوی موفق و برجسته برای بیداری اسلامی نیازمند وحدت مسئولین در تمام رده‌هاست.

حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه راه وحدت قلوب خدامحوری و گذشتن از خودمحوری است ادامه داد: امام خمینی(ره) می‌فرمودند اگر تمام 24 هزار پیامبر خدا در یک مکان جمع شوند، هیچ‌گاه با هم اختلاف پیدا نمی‌کنند چرا که هدفشان خدایی است.

وی افزود: اگر مسئولان یک دل نباشند و هر کس نگاهش این باشد که دیدگاه من تنها دیدگاه صحیح است، حتی سازوکارهای قانونی هم نمی‌تواند در این زمینه راهگشا باشد، پس نخستین ضرورت ایجاد همدلی و اصلاح نگاه‌هاست.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ابراز داشت: فصل الخطاب بودن ولایت به معنای حقیقی و قرآنی آن، هنوز در مدیران ما به خوبی نهادینه نشده است و این بزرگ‌ترین سد در مسیر ایجاد همدلی و توافق همگانی میان مسئولان است.

وی گفت: مسئولان باید بپذیرند که کار کارشناسی و دادن نظر در زمینه‌های مختلف با ولایت‌پذیری منافاتی ندارد؛ همانطور که در قرآن به پیامبر(ص) توصیه می‌شود با مردم مشورت کند اما در نهایت خود تصمیم بگیرد.

حاجی‌صادقی ادامه داد: برخی از مسئولین وحدت را اینطور معنا کرده‌اند که همه باید نظرات آنها را قبول کنند و توصیه‌های رهبر انقلاب را اگر موافق با نظراتشان نباشد، کنار می‌گذارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وحدت این نیست که همه با یک فرد یا یک جریان موافق باشند بلکه محور اساسی وحدت خداست و تجلی حاکمیت خداوند در این زمان نیز ولایت فقیه است.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول