اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس فدراسیون فوتبال:

فیفا برای حضور باحجاب زنان مسلمان در مسابقات فوتبال نظر مساعد دارد

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فیفا برای حضور باحجاب زنان مسلمان در مسابقات فوتبال نظر مساعد دارد.

فیفا برای حضور باحجاب زنان مسلمان در مسابقات فوتبال نظر مساعد دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی کفاشیان عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در خرم‌آباد با بیان اینکه رسانه‌ها رفتارهای غیرطبیعی ورزشکاران را بزرگ‌نمایی نکنند، گفت: دو بازیکن پرسپولیس در طول دوران فوتبال خود انسان‌های خیلی خوبی بوده‌اند و مشکلی از آن‌ها ندیده‌ایم و اگر شوخی زشتی هم بوده، قطعاً تاوان آن را داده و دیگر تکرار نمی‌شود.
وی با اشاره به رفتار بد بازیکنان تیم پرسپولیس گفت: متاسفانه رسانه‌ها فقط این گونه رفتارهای ناشایست را منعکس می‌کنند و از انعکاس رفتارهای خوب و مناسب بازیکنان خودداری می‌کنند، که انتظار می‌رود رفتارهای غیر طبیعی ورزشکاران بزرگ‌نمایی نشود.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کمیته انضباطی نباید برای مجازات بازیکنان پرسپولیس عجله و تحت تأثیر جو، شتاب‌زده تصمیم‌گیری کند.
وی افزود: کمیته انضباطی باید عملکرد و سوابق این وزشکاران را در نظر بگیرد و مطابق با آن جریمه کند، اما اینکه هر کسی بخواهد برای خود مجازاتی بتراشد و آن‌ها را زیر سئوال ببرد، این کار درستی نیست.
کفاشیان تصریح کرد: صدها مورد اخلاق‌مداری در فوتبال داشته‌ایم، اما متأسفانه این رفتارهای خوب توسط رسانه‌ها نشان داده نمی‌شود و اگر یک رفتار بد و کوچکی انجام ‌شود آن را منعکس می‌کنند و در این خصوص اولین ایراد به رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما این است، که این رفتارهایی که یک شوخی زشتی هم بوده را منعکس می‌کنند.
رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: ‌در هر صورت این ‌طور نیست که بیایم و همه مسائل را سر فوتبال خراب کنیم و بگوییم که فوتبالیست‌ها همه این شکلی هستند.
وی اظهار داشت:‌ بازیکنان در طول دوران فوتبال خود آدم‌های خیلی خوبی بوده‌اند و مشکلی از آن‌ها ندیده‌ایم و اگر شوخی زشتی هم بوده، قطعاً تاوان آن را هم خواهند داد و دیگر تکرار نمی‌شوند.
کفاشیان گفت: در این رابطه معتقدم که رسانه‌ها از کاه کوه ساختند نظیر فیفا که برای حضور با حجاب زنان مسلمان در مسابقات فوتبال نظر مساعد دارد.
رئیس فدراسیون فوتبال کشور گفت: رسانه‌ها نباید رفتار غیر طبیعی ورزشکاران را بزرگ‌نمایی کنند.
وی در ادامه ورزش استان لرستان را یکی از پایگاه‌های مهم کشور دانست و گفت: تلاش در زمینه تقویت باشگاه‌های استان و آمادگی حضور در لیگ‌های برتر کشور در اولویت برنامه‌های آینده ما است.
رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه به نظر فیفا در خصوص حضور با حجاب زنان مسلمان در مسابقات اشاره کرد و گفت: در جلسه هیئت رئیسه فیفا که احتمالاً در دی ماه برگزار می‌شود، حضور با حجاب زنان مسلمان در مسابقات مورد تصویب قرار گیرد.
وی اظهارداشت: در سمیناری که با حضور نمایندگان فیفا و بن علی، نایب رئیس فیفا در اردن و با حضور ایران برگزار شد، همه از حق بانوان مسلمان برای حضور با حجاب در مسابقات دفاع کردند.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حق بانوان مسلمان است که با حجاب به زمین مسابقات وارد شوند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول