اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک هفته مانده به پایان لیگ فوتبال؛

صعود قائمشهر به لیگ برتر فوتبال مازندران مسجل شد

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران از صعود زود هنگام تیم طپش قائمشهر به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران برای فصل آینده خبر داد.

صعود قائمشهر به لیگ برتر فوتبال مازندران مسجل شد
جمشید پازوکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های مازندران دیروز با انجام شش دیدار برگزار شد که در نهایت 15 گل در برداشت.
وی در ادامه افزود: در یکی از این بازی‌ها تیم طپش قائمشهر با تساوی دو بر دو در برابر میزبان خود بسیج لمراسک گلوگاه با 50 امتیاز صعود زود هنگام خود را به لیگ برتر فوتبال باشگاه های مازندران جشن گرفت.
پازوکی گفت: در دیگر بازی این هفته تیم مدعی ناب استیل سلمانشهر با یک گل میزبان خود چالاک آمل را برد و با 43 امتیاز به عنوان یکی دیگر از مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال استان برای سال آینده است.
مسئول سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: در دیگر بازی‌ها این هفته تیم بیسکویت فرخنده چمستان سه بر یک در برابر مهمان خود شهدای لله‌مرز به پیروزی رسید و دو تیم پدیده شمال ساری و شورای اسلامی عربخیل نیز به تساوی دو بر دو دست یافتند.
وی همچنین از تیم استقلال طبقده در برابر مهمان خود دریای زاغمرز خبر داد و افزود: این بازی پس از 90 دقیقه تلاش دو تیم به تساوی بدون گل دست یافت و در دیگر بازی آزمایش قائمشهر در مقابل مهمان خود گرجی جوان بهشهر به تساوی دو بر دو رسید.
پازوکی در ادامه گفت: دیگر تیم مدعی صعود به لیگ برتر فوتبال استان شهدای لاویچ در این هفته بر اساس قرعه استراحت داشت.
وی ابراز داشت: در جدول رده بندی تیم طپش قائمشهر با 50 امتیاز به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران صعود کرد و دو تیم ناب استیل سلمانشهر با 43 و شهدای لاویچ با 41 امتیاز از مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان هستند که در هفته پایانی این دو تیم در سلمانشهر به میدان می‌روند.
پازوکی همچنین از سقوط تیم شهدای الله مرز به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های استان خبر داد و عنوان کرد: تیم‌های آزمایش قائمشهر و شورای اسلامی عربخیل نیز از کاندیدای سقوط به لیگ پایین‌تر هستند.
مسئول سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران در پایان خاطرنشان کرد: هفته بیست و ششم و پایانی این مسابقات پنجشنبه سوم آذر با انجام شش دیدار برگزار می‌شود تا چهره دیگر تیم صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان مشخص شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول