اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دزفول خبر داد

توزیع30 هزار بروشور در دزفول در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: شهردار دزفول از توزیع30 هزار بروشور در ایام نوروز سال91 بین گردشگران شهرستان دزفول خبر داد و گفت: طراحی انجام شده در بروشورهای سال‌جاری بی‌نظیر بود.

توزیع30 هزار بروشور در دزفول در ایام نوروز

محمدعلی دوائی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: این شهرداری از حدود دو ماه قبل از پایان سال تدارکات و پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده است، پارک‌ها و میادین، روشنایی و نظافت شهر آماده بوده است.

وی با اشاره به جلسات برگزار شده برای تسهیلات نوروزی در این شهرداری گفت: جلسات مکرر در شهرداری دزفول برای برگزاری نوروزی شاد برای گردشگران در دزفول باعث شد تا این نوروز بسیار به یاد ماندنی شود.

وی افزود: کمپ نوروزی دزفول به همراه غرفه های نانوایی، سوپرمارکت صنایع دستی و تهیه مایحتاج اولیه و همچنین 10 پارک دیگر دزفول پذیرای هزاران مسافر و راهیان نور عزیزی بوده که دزفول را برای دیدن انتخاب نموده‌اند محیا بوده است.

دوائی‌فر خاطرنشان کرد: تلاش شد تا همه نوع خدماتی به گردشگران ارائه شود و هیچ‌ مهمان نوروزی در دزفول احساس کمبود نکند.

دوائی‌فر گفت: نصب تابلوهای گردشگری، توزیع 30 هزار بروشورهای گردشگری و اطلاع رسانی و کشیک‌های نوروزی در مکان‌های مختلف شهر و مبادی ورودی دزفول و همچنین آماده سازی اماکن زیارتی، طبیعی و تاریخی دزفول به همراه ساحل رودخانه دز و سفره هفت سین بزرگی که بر روی رودخانه تعبیه شده بود از دیگر کارهای شهرداری دزفول است که برای گردشگران و میهمانان محترم آماده سازی شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه استقبال گسترده و رشد چشمگیر مهمانان نوروزی 50 چشمه سرویس بهداشتی به سرویس‌های موجود اضافه گردید که مجموع آنها را از سال گذشته تاکنون به 200 دستگاه رساند و همچنین در روز پایانی تعطیلات با ارائه‌ی 10 هزار پاکت زباله به مردم در حفظ و پاکیزگی محیط کمک شایانی نموده است.

شهردار دزفول گفت: چندین اکیپ نجات غریق بانضمام اکیپ‌های تفریحی همانند قایق‌های دونفره و قایق موتوری برای گردشگران در ساحل رودخانه دز خدمت رسانی نموده‌اند.

وی افزود: مجموعه باغ پرندگان و پارک بعثت با وسایل تفریحی استاندار و همچنین نقل انتقال گردشگران به نمایشگاه پایگاه چهارم شکاری دزفول و همچنین موارد ذکر شده و با توجه به نظر سنجی‌های به عمل آمده و افزایش رو به رشد حضور مسافر در دزفول، شرط رضایت میهمانان و گردشگران بی‌شمار دزفول است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول