اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل خبر داد

کاهش 60 درصدی تخلفات رانندگی در استان اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از کاهش 60 درصدی تخلفات رانندگی در استان اردبیل خبر داد.

کاهش 60 درصدی تخلفات رانندگی در استان اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی، سرهنگ علی مریخی اظهار داشت: از آغاز اجرای مرحله دوم قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی در اردبیل بسیاری از تخلفات کوچک و بزرگ درون شهری استان اردبیل کاهش چشمگیری داشته است.
وی افزود: استفاده از کمربند ایمنی، رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت‌های بی‌مورد و استفاده نکردن از تلفن همراه در حین رانندگی از مواردی است که در سطح استان حالت قانونی به خود گرفته است.
وی ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده این جرایم نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 60 درصدی داشته که این نشان از تاثیر مثبت قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل با اشاره به افزایش تخلف عابران پیاده و راکبان دوچرخه ابراز داشت: نبود قانون خاص برای عابران پیاده و راکبان دوچرخه سبب افزایش تخلفات در استان شده که سعی داریم با فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی، قانون‌مندی را در این گونه تخلفات افزایش دهیم.
مریخی ابراز امیدواری کرد؛ در صورت ادامه این روند تا پایان سال تخلفات رانندگی که بیشترین مشکلات را در داخل شهرهای استان اردبیل ایجاد می‌کرد به میزان چشمگیری کاهش یابد.
انتهای پیام/غ30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول