اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان خبر داد

کاهش 20 درصدی تخلفات با اجرای قانون جدید رانندگی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان از کاهش 20 درصدی تخلفات و برخورد با تخلف از زمان اجرای قانون جدید خبر داد.

کاهش 20 درصدی تخلفات با اجرای قانون جدید رانندگی

حسین غلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی در اصفهان، اظهار داشت: از زمان اجرای قانون جدید مردم پی بردند که باید قانون را الزاماً رعایت و میزان تخلفات را کاهش دهند.

وی افزود: مأموران نیز با اجرای قانون جدید تخلفات با آن دسته متخلفان که قصد برهم زدن نظم عمومی را دارند برخورد می‌کنند.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در گذشته عبور از چراغ قرمز به خصوص شب‌ها در حاشیه خیابان‌ها بسیار به چشم می‌خورد، بیان داشت: اکنون با توجه به اینکه 100 هزار تومان جریمه دارد، این تخلف کمتر اتفاق می‌افتد.

وی همچنین از کاهش سرعت در بزرگراه‌های اصفهان خبر داد و گفت: سرعت در بزرگراه‌ها با وجود اینکه دوربین کنترل داشت، اما کاهش نداشت تا اینکه با اجرای قانون جدید 100الی 50 هزار تومانی جریمه سرعت کاهش یافت.

غلامی با بیان اینکه در 9 ماهه گذشته 49 نفر کاهش کشته داشته‌ایم، بیان داشت: نسبت به سال گذشته میزان کشته شدگان با تصادف 10 درصد کاهش داشته است.

وی با تاکید به اینکه این کاهش به واسطه همین اجرای قانون جدید بوده است، ادامه داد: اکنون در برخی خیابان‌های پارک دوبله داریم که برای این مشکل نیز طرحی گذاشته‌ایم و مأمورانی را برای این خیابان‌ها در نظر گرفته‌ایم که با اجرای قانون این قضیه نیز کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول