اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی خبر داد

راهنمایی 195 هزار گردشگر نوروزی در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی گفت: 195 هزار و 963 گردشگر نوروزی در این استان توسط راهنمایان نوروزی هدایت شدند.

راهنمایی 195 هزار گردشگر نوروزی در خراسان شمالی

حامد سجادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد تعداد اقلام توزیع شده از قبیل بروشور، نقشه، دعای سفر و اقلام فرهنگی سایر دستگاه‌ها در پایگاه‌های مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی را افزون بر 171 هزار مورد عنوان کرد.

وی با اشاره به توزیع 9 هزار عدد کیف کمری امدادی به مسافران نوروزی گفت: شش هزار و 635 حلقه لوح فشرده آموزشی امداد و نجات و فرهنگی نیز در بین گردشگران توزیع شده است.

سجادی با اشاره به فعالیت ایستگاه سلامت جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی گفت:‌ در این راستا قند خون سه هزار و 520 نفر و فشار خون چهار هزار و 50 نفر مورد سنجش قرار گرفت.

وی ارائه 86 هزار و 165 پرینت نقاط دیدنی و گردشگری از طریق سیستم نرم افزاری را از دیگر اقدامات جمعیت اعلام کرد و افزود: 9 هزار و 287 نفر نیز با مراجعه به نمازخانه‌های برپا شده توسط هلال احمر نماز خود را اقامه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی خدمات برای اسکان مسافران در فضاهای آموزشی و ارائه خدمات بروشور را 26 هزار عنوان برشمرد و گفت: 100 کیلوگرم پلاستیک دستی توسط غنچه‌های هلال بین مسافران نوروزی در همین مدت توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر در اجرای پایگاه‌های راهنمایان نوروزی 20 پایگاه را ساماندهی کرد که از 25 اسفند سال گذشته تا 14 فروردین جاری ادامه داشت.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول