اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اسدآباد

220 نفر روز از امدادگران جوان مسافران را راهنمایی می‌کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره جمعیت هلال احمر اسدآباد گفت: امسال در اجرای طرح ملی راهنمایی و امداد و نجات مسافران نوروزی 220 نفر روز از امدادگران جوان مسافران را راهنمایی و خدمت‌رسانی می‌کنند.

220 نفر روز از امدادگران جوان مسافران را راهنمایی می‌کنند

محمدرضا کشکولی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد با بیان اینکه طرح ملی راهنمایی و امداد و نجات مسافران نوروزی از 25 اسفند ماه امسال شروع و تا پایان فروردین سال آینده ادامه دارد، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد با برقراری دو پایگاه سیار راهنمایی مسافران در ورودی‌های شهر از سمت همدان و کرمانشاه و یک پایگاه امداد جاده‌ای در گردنه اقدام به راهنمایی و امدادرسانی به مسافران نوروزی می‌کنند.

وی افزود: در پایگاه‌های سیار نوروزی خیمه نماز برای اقامه نماز مسافران نیز دایر شده است.

سرپرست اداره جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد در ادامه با اشاره به اینکه امسال در اجرای طرح ملی راهنمایی و امداد و نجات مسافران نوروزی 220 نفر روز از امدادگران جوان مسافران را راهنمایی و خدمت‌رسانی می‌کنند، افزود: از این تعداد امدادگر 120 نفر روز در پایگاه‌های سیار راهنمایی و 100 نفر روز در پایگاه امداد جاده‌ای گردنه فعالیت دارند.

کشکولی از توزیع 5 هزار بسته کمک‌های اولیه ازجمله اقلام چسب زخم، گاز استریل، باند، قرص استامینوفن، بروشور اطلاع‌رسانی و نقشه شهر و استان به مسافران نوروزی در طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی خبر داد و افزود: پارسال نیز در اجرای این طرح ملی تعداد 3 هزار بسته فرهنگی و نقشه بین مسافران توزیع شد.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد تاکنون 3 هزار نفر عضو در قالب سازمان‌های داوطلبان، جوانان و امداد و نجات دارد، تصریح کرد: این طرح‌های نوروزی با مشارکت اعضای مهرورز در شاخه دانشجویی، جوانان، پیشاهنگی، روستایی و حضور غنچه‌های هلال در حال انجام است.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول