اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کاشان خبر داد

فعالیت 17 مرکز راهنمایی برای مسافران نوروزی کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان کاشان گفت: 17 پایگاه و کیوسک راهنمایی توسط کمیته اطلاع‌رسانی، کار راهنمایی مسافرین نوروزی شهرستان کاشان را برعهده دارند.

فعالیت 17 مرکز راهنمایی برای مسافران نوروزی کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان علیرضا جوادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علاوه بر این تعداد، دو تلویزیون شهری در نقاط مختلف شهرستان کاشان کار اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی شهرستان کاشان را برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه 230 هزار بروشور و نقشه راهنما نیز توسط کمیته اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران نوروزی شهرستان کاشان چاپ شده است بیان کرد: برای رفاه مسافران نوروزی، سیستم پیامک و بلوتوث نیز فعال شده است که بخشی از کار اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافران نوروزی این شهرستان را برعهده دارند.

رئیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان کاشان یادآور شد: کمیته‌های امداد و نجات، دانشگاه علوم پزشکی کاشان، هلال احمر و ادارات عضو شورای بحران شهرستان کاشان فعالیت خود را برای سرویس‌دهی به مسافران نوروزی این شهرستان آغاز کرده‌اند.

جوادی همچنین، ایجاد ایستگاه‌های صلواتی، پذیرایی رایگان و آماده کردن جایگاه‌های بنزین و CNG ویژه مسافران نوروزی را از اقدامات کمیته خدمات شهری و رفاه عمومی این ستاد برشمرد.

وی، آمادگی 9 بیمارستان و درمانگاه فعال و نیمه فعال و داروخانه‌های شبانه روزی و روزانه با کشیک‌های شبانه‌روزی، برای مسافران نوروزی را از فعالیت‌های کمیته خدمات بهداشتی و درمانی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان کاشان اعلام کرد.

شهرستان کاشان دارای بیش یکهزار و 200 اثر تاریخی است که 300 اثر آن در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است و باغ تاریخی فین کاشان نیز به ثبت جهانی رسیده و همچنین تپه‌های 7 هزار ساله سیلک در آستانه ثبت جهانی است. 

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول