اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعلام بخشی از برنامه‌های اداره کل کتابخانه‌های مازندران

امام‌زاده: امسال در تمام کتابخانه‌های مازندران حاضر می‌شویم

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران، سال 91 را سال حضور در تک تک کتابخانه‌ها و ارتباط مستقیم با کتابخانه عنوان کرد.

امام‌زاده: امسال در تمام کتابخانه‌های مازندران حاضر می‌شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمداسماعیل امامزاده صبح امروز در جمع کارکنان اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران ابراز امیدواری کرد سال 91، سال دستیابی به همه برنامه‌های پیش‌بینی شده از سوی همکاران باشد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران گفت: همه سعی و تلاش‌ها معطوف به تحقق وجوه تسمیه هر سال است و ظرف تقریبا 21 سال که این نامگذاری‌ها آغاز شد تقریباً 11 موردش مربوط به امور اقتصادی است که نشان‌دهنده نقش تاثیرگذاری اقتصاد و درآمد ملی در ساختن یک کشور در تراز نظام اسلامی است.

امام‌زاده با اشاره به اینکه اقتصاد در همه شئون اجتماعی تاثیرگذار است، ابراز داشت: اگر اقتصاد منفی گریبان یک جامعه را فرا بگیرد آن جامعه محکوم به نیستی است.

دبیر انجمن کتابخانه‌های عمومی استان مازندران با اعلام اینکه بسترساز تمام این وجوه تسمیه برنامه‌های فرهنگی هستند، ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی عمدتا با فکر و اندیشه و رفتارسازی‌های مبتنی بر عقل و خردمندی ارتباط دارند و یکی از آن دستگاه‌های فرهنگی، کتابخانه‌های عمومی هستند و ما باید کارمان را در هر سالی و از هر نوع از نامگذاری معطوف به فرهنگ کنیم چرا که بدون فرهنگ که به مثابه اکسیژن هواست، زیست اسلامی و انسانی امکان‌پذیر نیست.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران تصریح کرد: از آنجایی که به عنوان یکی از دستگاه‌های فعال در حوزه فرهنگ، این بسترهای فرهنگی در اختیار ماست باید تمام کارها و برنامه‌ها را برای تحقق این نامگذاری‌ها تنظیم کرد.

دبیر سند نهضت مطالعه مفید در استان مازندران، سال 90 را در مجموع سال خوبی برای امور کتابخانه‌ها ارزیابی کرد و یادآور شد: در سال گذشته شاهد موفقیت‌های خوب همکاران در امور کتابخانه‌ها بودیم.

امام‌زاده سال 91 را سال حضور در تک تک کتابخانه‌ها و ارتباط مستقیم با کتابخانه عنوان کرد و گفت: ارتباط از راه دور باید به ارتباط حضوری در دل کتابخانه‌ها تبدیل شود و بازرسی با قوت و برنامه‌های منظم همراه با حضور تک تک کارشناسان در کتابخانه‌ها مورد انتظار جدی است.

وی با اشاره به لزوم برگزاری جلسات هدفمند و با خروجی کاربردی متذکر شد: بارها گفته شد مهم تشکیل خود جلسه نیست و جلسه برای بررسی مسائل، تصمیم‌گیری، هم‌افزایی و یکپارچه‌سازی ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف است و تلاش‌ها باید به صورت کمی درآمده و مشخص شود از چه نقطه‌ای به چه نقطه‌ای رسیدیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران با اشاره به آزمون آیین‌نامه نهاد، شرط قبولی همکاران را نمره 20 دانست و تاکید کرد: همه همکاران در مطالعه دقیق این کتاب اهتمام لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول