اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان بوشهر خبر داد

اشتغال 500 نیروی متخصص در پتروشیمی مروارید

خبرگزاری فارس: دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان بوشهر از اشتغال 500 نیروی متخصص در پتروشیمی مروارید خبر داد.

اشتغال 500 نیروی متخصص در پتروشیمی مروارید

حسین حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: دولت نهم و دهم در امر ایجاد اشتغال پایدار نقش بسیار ارزشمندی داشته و در سال‌های اخیر شاهد کاهش نرخ بیکاری هستیم.

وی افزود: در سال جاری و با حمایت‌های ویژه دولت، زمینه برطرف شدن و کاهش دغدغه‌های خانواده‌ها در زمینه بیکاری فرزندانشان و امنیت شغلی برای سرپرست خانواده‌ها فراهم شده است.

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان بوشهر خاطرنشان کرد: هم‌اکنون و با تاکیدات دولت، اشتغالزایی از اهمیت خاصی برخوردار است و ماموریت ویژه‏ای برای پیگیری این موضوع بر عهده ما قرار دارد.

حیدری اضافه کرد: با وجود همه مشکلات و تنگناهای موجود دستگاه‏های اجرایی باید ماموریت و نقش خود را به خوبی ایفا کنند و پیگیری‏های لازم را انجام دهند و برای رسیدن به نقطه مورد نظر اهتمام و تلاش بیشتری داشته باشند.

 این مسئول در ادامه از تصویب تسهیلات طرح پتروشیمی مروارید خبر داد و با اشاره به اهمیت اشتغالزایی در این مجموعه گفت: با بهره‌برداری از این طرح 500 نفر نیروی متخصص به صورت پایدار مشغول بکار خواهند شد.

حیدری اذعان داشت: بیش از 2 هزار میلیون یورو برای توسعه این طرح تصویب شده و تسهیلات مورد نیاز این طرح از محل صندوق توسعه ملی که در اختیار بانک سپه است، تامین خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این طرح که بزرگترین پتروشیمی کشور است، گاز اکسیژن، هوای فشرده، گاز نیتروژن، انواع گازهای صنعتی، شیرین کردن و تصفیه و بسته‌بندی آب آشامیدنی تولید می‌شود.

حیدری افزود: هدف از ایجاد این تاسیسات عظیم، توسعه صنایع پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی است.

وی یادآور شد: باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای ایجاد اشتغال پایدار و رفع بیکاری بهره ببریم و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول