اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه خبر داد

بهره‌برداری از بزرگترین تونل جنو‌ب‌غرب کشور تا خرداد 91

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه از بهره‌برداری از بزرگترین تونل جنوب‌غرب کشور تا پایان خرداد سال 91 به طول 2 هزار و 500 متر خبر داد.

بهره‌برداری از بزرگترین تونل جنو‌ب‌غرب کشور تا خرداد 91

 سید ناصر رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک فرا رسیدن سال نو به همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یکی از افتخارات بزرگ نظام اسلامی و به خصوص این دولت خدمات‌رسانی گسترده در حوزه راهسازی است که در این استان کارهای چشمگیری صورت گرفته است.

 وی با بیان اینکه پس از بهره‌برداری از محور یاسوج به بابامیدان، محور پاتاوه به دهدشت یکی دیگر از این اقدامات بزرگ محسوب می‌شود، ابراز داشت: این جاده به‌عنوان محوری ملی و استراتژیک کمک بزرگی به کم کردن مسیر شمال به جنوب کشور و همچنین صرفه‌جویی در مصرف سوخت می‌کند.

 فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه موقتا قسمتی از این جاده را بازگشایی کرده‌ایم، تصریح کرد: در سال آینده و تا خرداد سال 91 تونل کوه پاد به طول 2 هزار و 500 متر به طور کامل بازگشایی می‌شود.

 رضایی با اشاره به اینکه اکنون از شهر دهدشت تا روستای قلعه دختر مسیر 28 کیلومتری در این محور باز است، افزود: با افتتاح رسمی تونل کوه پاد در خرداد سال 91 بخش بزرگی از کار بر روی این جاده به اتمام می‌رسد.

این مسئول با بیان این‌که هم‌اکنون محور پاتاوه به دهدشت پیشرفت فیزیکی 45 درصدی دارد، عنوان کرد: با همکاری و کار جهادی شرکت نیرو گستر وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا از دو سمت دهدشت به سوی لوداب و از لوداب به سمت دهدشت عملیات ضربتی روی محور در حال انجام است.

 وی تونل کوه پاد را افتخاری بزرگ در عرصه سازندگی کشور و در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته دانست و گفت: با افتتاح این محور استان کهگیلویه و بویراحمد گامی بلند به سوی توسعه برمی‌دارد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول