اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تولید ملی

آبپخش به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش گفت: در سال تولید ملی آبپخش با اجرای 20 طرح زیرساختی به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل می‌شود.

آبپخش به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل می‌شود

سید محمود موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: در سال 90 بیش از 15 طرح مهم و زیربنایی در آبپخش اجرایی شد و چند طرح نیمه‌تمام نیز در این شهر تکمیل شدند.

وی افزود: اجرای بولوار انقلاب و تکمیل این بولوار از مهم‌ترین طرح‌هایی است که به دلیل قرار گرفتن در مسیر مواصلاتی استان بوشهر به خوزستان از اهمیت بالایی برخوردار است و بخش مهم این پروژه در سال 90 عملیاتی شده است.

شهردار آبپخش خاطر نشان کرد: کیفیت‌بخشی به طرح‌ها و انجام کامل و بدون نقص طرح‌ها را در دستور کار قرار دادیم و در سال جهاد اقتصادی به موفقیت‌های خوبی رسیدیم.

موسوی تصریح کرد: در سال تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی نیز تلاش خود را بیشتر خواهیم کرد و در مسیر توسعه این شهر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی عنوان کرد: بیش از 20 پروژه بزرگ و مهم در آبپخش در سال 91 اجرایی می‌شوند و در واقع در سال تولید ملی آبپخش به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل می‌شود.

این مسئول ابراز داشت: زیباسازی و بهبود فضای شهر و توجه ویژه به مبلمان شهری را در دستور کار داریم و انتظار داریم شهروندان با شهرداری همکاری بیشتر و بهتری داشته باشند.

موسوی متذکر شد: شورای اسلامی آبپخش همکاری مطلوبی با شهرداری دارد و در اجرای پروژه‌ها نهایت تلاش خود را به کار گرفته و سایر ادارات آبپخش نیز اهتمام جدی در اجرای طرح‌ها دارند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول