اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خبر داد:

ورود نیم میلیون گردشگر نوروزی به آبپخش

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش از ورود نیم میلیون گردشگر نوروزی به آبپخش خبر داد.

ورود نیم میلیون گردشگر نوروزی به آبپخش

احمد خرم‌روز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش گفت: آبپخش دارای جاذبه‌های ارزشمند گردشگری است و استقبال بی‌نظیر مهمانان نشانگر این مسئله است.

وی افزود: تمهیدات لازم برای رفاه و آرامش مهمانان اندیشیده شده و در 5 روزی که از سال جدید گذشته هیچ مشکلی برای مهمانان نوروزی به وجود نیامده است.

بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: امنیت یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌هایی است که همواره در بحث ستاد تسهیلات سفر نوروزی مطرح بوده و برنامه‌ریزی در راستای امنیت مطلوب و افزایش شاخص‌های امنیتی در ایام نوروز صورت گرفت و بحمدالله شاهد امنیت خوبی در بخش هستیم.

خرم‌روز از ایجاد کیوسک نیروی انتظامی در پارک خضراء آبپخش خبر داد و گفت: این کیوسک انتظامی در برقراری امنیت پارک بزرگ خضرا و همچنین در ارشاد و راهنمایی مهمانان نقش اساسی داشته است.

بخشدار آبپخش از ورود نیم میلیون گردشگر نوروزی به آبپخش خبر داد و یادآور شد: تا پایان روز پنجم فروردین 511 هزار مسافر نوروزی داخلی و خارجی از جاذبه‌های این بخش زیبا و سرسبز بازدید داشته‌اند.

خرم‌روز گفت: نخلستان زیبا و رودخانه پرآب آبپخش و باغات اطراف این منطقه و روستای گردشگری چم‌درواهی از مهم‌‌ترین اماکنی است که مورد بازدید قرار گرفته‌اند.

وی افزود: تکریم مهمانان در دستور کار ستاد تسهیلات سفر است و از تمام رؤسای ادارات و نهادها می‌خواهیم تا انتهای تعطیلات در این راستا انجام وظیفه کنند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول