اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیله‌سوار:

12 فروردین روز ناامیدی اهریمن از تسلط دوباره بر ایران بود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: یوم‌الله 12 فروردین روز ناامید شدن استکبار و اهریمن جهانی از غلبه مجدد بر ایران اسلامی بود.

12 فروردین روز ناامیدی اهریمن از تسلط دوباره بر ایران بود

رسول زیبانژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: در حالی که دشمنان نظام ما بعد از به ثمر نشستن انقلاب اسلامی تلاش متعددی را انجام دادند تا کشورمان را دچار انحراف در رسیدن به اهداف و دستاوردهای خود کنند ملت باعظمت ایران در 12 فروردین با رای آری به جمهوری اسلامی تمام شیطنت‌ها را خنثی و دشمنان را ناامید کردند.

وی فلسفه نامگذاری 12 فروردین به نام جمهوری اسلامی و عید ملی ایرانیان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: اگر امام راحل این روز را برای همیشه عید ایرانیان معرفی کرد به دلیل اهمیت و جایگاه این روز در اعتلا به پیام اسلام و دوری از هرگونه غرض‌ورزی‌ها و آلودگی‌های فردی و شخصی و حزبی و گروهی بود.

فرماندار بیله‌سوار ادامه داد: ملت در این روز در نهایت حرکت جمعی و مشارکت واقعی به صحنه آمدند و به نوع حکومت رای دادند تا نظام نوپای ما با پشتوانه مردمی بتواند راه پرفراز و نشیب خود را غرورآمیز طی کند.

زیبانژاد در ادامه سخنان خود بیان داشت: جوانان ما امروز باید به عظمت پیام تاریخی 12 فروردین آشنا باشند و بدانند چرا امام راحل در کمتر از دو ماه تعیین حکومت را به مردم سپرد و حرکت آنها را بر اقدام دیگران اولی دانسته و ترجیح داد.

وی یکی از رموز اصلی یوم‌الله 12 فروردین را حضور آگاهانه مردم در صحنه و پایه‌گذاری مشارکت مردم در تمام صحنه‌ها توصیف کرد و افزود: امروز اگر انتخابات متعددی در ایران برگزار شده و همه ساله مردم با رای خود در اداره جامعه دخالت می‌کنند برگرفته از اندیشه امام راحل است که مشتاق بودند مردم در صحنه باشند و انتخاب اصلی را خودشان انجام دهند.

فرماندار بیله‌سوار در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: یوم‌الله 12 فروردین عید برقراری حکومت اسلامی و روز تحقق شعار استقلال و آزادیخواهی ملت ایران است.

زیبانژاد تصریح کرد: 12 فروردین روزی است که ملت ایران با حضور سرنوشت‌ساز خود در پای صندوق‌های رای و نخستین انتخابات در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی به همه دنیا نشان داد که دوران مداخله و تصمیم‌گیری بیگانگان برای ملت سپری شده است و ملت ایران با صلابت راه امام و مقتدای خویش را که همانا رهایی از سلطه بیگانگان است ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول