اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کشوری‌فرد:

مقابل شهرداری ثابت کردیم صبا تیم بزرگی است‌

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: با برتری در دیدار حساس برابر تیم شهرداری تبریز ثابت کردیم که صبا تیمی بزرگ و همچنان یکی از مدعیان یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال است.

مقابل شهرداری ثابت کردیم صبا تیم بزرگی است‌

محمدرضا کشوری‌فرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در شش بازی بعدی لیگ برتر نیز بازیکنان ما با توان بسیار بالا و برای نشان دادن آمادگی خود و انگیزه مضاعف برابر حریفان لیگ برتری به میدان خواهند رفت.

وی ادامه داد: بازیکنان ما توانمندی تیم فوتبال صبا را از آغاز مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به خوبی نشان داده‌اند و تمام تلاش خود را نیز در ادامه به کار می‌گیرند تا با شایستگی به موفقیت در لیگ یازدهم دست یابند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: بازیکنان ما برای کسب نتایج مناسب در بازی‌های باقیمانده مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به بهترین شکل ممکن تمرین کردند و به همین خاطر در حال حاضر با هماهنگی بین نفرات تیم بسیار خوب و آماده‌ای داریم.

وی اضافه کرد: کسب نتیجه پیروزی در تمام دیدارهای باقی مانده نکته مورد نظر ماست و به همین خاطر از بازیکنان تیم بسیار راضی هستیم، بازیکنان ما به حساسیت دیدار مقابل شهرداری تبریز واقف بوده و با همین درک بالا به موفقیت دست یافتند.

کشوری‌فرد با اشاره به برتری در دیدار برابر شهرداری تبریز اذعان کرد: بازی با تیم شهرداری تبریز برای ما سه امتیاز با ارزش در پی داشت، در نیمه نخست این مسابقه بازیکنان حریف را به خوبی مورد تاثیر بازی خود قرار دادند و در نیمه دوم نیز بهترین نمایش خود را بروز دادند تا بتوانیم با سه امتیاز ارزشمند میدان را ترک کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان ما در این دیدار مطابق خواسته‌های فنی و تاکتیکی کادر فنی با تیم هماهنگ بودند بیان کرد: در نیمه نخست خواسته‌هایمان با زدن دو گل تا حدودی برآورده شد و این طبیعی بود زیرا بازیکنان صبا برای برتری در این دیدار انگیزه زیادی داشتند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم افزود: بازی خوب بازیکنان ما در نیمه دوم سبب شد که در حمله موفق به گشودن دروازه تیم شهرداری تبریز شوند و با اینکه تیم ما می‌توانست گل‌های بیشتری نیز بزند ولی از نتیجه به دست آمده کاملا راضی هستیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان صبا کار دفاع را نیز به خوبی انجام دادند عنوان کرد: صبای قم در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیمی متشکل از بازیکنان جوان و آینده‌دار است و به یقین می‌گویم که این تیم در ادامه لیگ نیز بسیار خوب و منسجم بازی خواهد کرد.

کشوری فرد بیان کرد: به خوبی می‌دانیم که بازی بعدی با تیم نفت آبادان در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای ما سخت، حساس و مهم است به همین خاطر تمام تلاش کادر فنی ما این است که با بهترین فرم ممکن در این دیدار برای کسب امتیاز تلاش کنیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول