اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رمضان‌بیگی:

صبا تا پایان لیگ یازدهم برای رقبا حریف قدرتمندی است

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه صبای قم گفت: صبای قم تا پایان لیگ یازدهم حریف قدرتمندی برای رقبای لیگ برتری خواهد بود زیرا مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است.

صبا تا پایان لیگ یازدهم برای رقبا حریف قدرتمندی است

محسن رمضان‌بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برتری صبای قم در دیدار با تیم فوتبال شهرداری تبریز اظهار کرد: تمام مسابقات لیگ برتر در هفته‌های پایانی حساس است و تیم‌های بالانشین و پائین جدول همگی مدعی و با انگیزه هستند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ تیمی از پیش برنده یا بازنده نیست اظهار داشت: مسابقه ما با شهرداری تبریز در هفته بیست و هشتم رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور نیز از حساسیت‌های زیادی برخوردار بود که خوشبختانه تیم صبا با انجام بازی خوب و هدفمند به برتری در این دیدار رسید.

سرپرست باشگاه صبای قم ادامه داد: شهرداری تبریز برای نشان دادن توان خود و فرار از خطر سقوط به میدان مسابقه با صبای قم آماده بود ولی تیم ما تمام قدرت و توان خود را در این دیدار به کار برد و همچنان خود را به عنوان یکی از مدعیان این فصل معرفی کرد.

وی با ارزیابی مختصری از این مسابقه در فاصله شش هفته به پایان یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور بیان داشت: این دیدار مصاف تیم‌های ریشه‌دار لیگ برتر بود و جذابیت‌های زیادی داشت ولی انگیزه بازیکنان ما بیشتر از حریف بود و مزد بازی خوب خود را گرفتیم.

رمضان‌بیگی اضافه کرد: شهرداری تبریز یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر این فصل بود که در این بازی انگیزه‌های زیادی از جدال با تیم صبای قم داشت ولی صبا نیز تیم بزرگی بود و با ارائه فوتبالی حساب شده که حاصل تفکرات همراه با دانش کادر فنی تیم است، به سه امتیاز بازی دست یافت.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت صبای قم در لیگ برتر فوتبال کشور بیان داشت: تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر با کسب 45 امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد و برای بهبود این جایگاه تلاش خواهیم کرد.

سرپرست باشگاه صبای قم افزود: این هفته در مسابقات لیگ برتر باید در خانه با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بازی کنیم و با توجه به اینکه در بازی برابر تیم‌ شهرداری تبریز به پیروزی رسیده‌ایم، قطعا بازیکنان ما باید تلاش افزون‌تری را برای برتری مقابل صنعت نفت آبادان به کار بگیرند.

وی بیان کرد: تیم شرایط خوبی دارد و این روند تا پایان لیگ یازدهم بر تیم حاکم است و از این هفته صبا به شرایط خوب خود باز خواهد گشت تا در پایان یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال بتوانیم یکی از سهمیه‌های کشورمان در لیگ قهرمانان را کسب کنیم.

تیم فوتبال صبای قم در هفته دوازدهم از دور برگشت یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز شنبه 19 فروردین ماه در قم میزبان تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول