اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گیلان:

12 فروردین روز تثبیت استقلال ملت ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گیلان گفت: یوم‌الله 12 فروردین روز تثبیت جمهوری اسلامی و استقلال واقعی ملت غیور و رشید ایران اسلامی است.

12 فروردین روز تثبیت استقلال ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی امروز با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن 12 فروردین اظهار داشت: 12 فروردین روز وحدت ملی ایرانیان و روز ظهور شخصیت واقعی مردم میهن اسلامی، روز تثبیت انقلاب اسلامی و روز قرار گرفتن در مسیر تحقق حکومت عدل الهی و وعده حق تعالی در عزت و بزرگی به مستضعفان جهان است.

در این بیانه آمده است: یوم‌الله 12 فروردین 1358 مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور یکپارچه و آگاهانه خود در پای صندوق‌های رای و با انتخاب آگاهانه و تاریخ‌ساز خود بساط پوشالی ظلم و استبداد رژیم ستم‌شاهی را برای همیشه تاریخ برچیدند.

فرمانده انتظامی گیلان در این بیانه تصریح کرد: در این روز نخستین گام برای استقرار حکومت متکی بر آرای واقعی مردم برداشته شد و ملت اکنون در مقطع بزرگی از تاریخ که جهان پر شور در هر لحظه مانعی جدید بر سر راه توسعه و رسیدن او بر اوج قله‌های رفیع ترقی می‌تراشد، نستوه و استوار تنها بر تحقق آرمان‌های بلند انقلابی و اسلامی خویش چشم دوخته است.

در ادامه این بیانه آمده است: ملت رشید ایران در سال 91 سالی که توسط مقام معظم رهبری سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است می‌کوشد تا با تلاش و پشتکار مثال‌زدنی برای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به طرف حمایت قاطع از کار و سرمایه ایرانی و تولید ملی گام‌های اساسی بر دارد.

قائدرحمتی در پایان این بیانیه، 12 فروردین عید بزرگ ملت ایران را تبریک گفت و یاد و خاطره تمام رشادت‌ها و جانفشانی‌ها برای پیروزی انقلاب اسلامی و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را گرامی داشت.

انتهای پیام/و۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول