اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی خبر داد

برخورد قانونی با تخلف‌های وام کشاورزی

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی گفت:‌ باید وام کشاورزی تنها در امور کشاورزی هزینه شود.

برخورد قانونی با تخلف‌های وام کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ابوطالب شفقت در نشست با بخشداران خراسان شمالی بر نظارت بخشداران به عملکرد تعاونی‌های روستایی تأکید کرد و اظهار کرد: اگر وام کشاورزی در امور غیر کشاورزی پرداخت و هزینه شود به عنوان دخل و تصرف در اموال عمومی با همه عوامل دخیل در این زمینه برخورد می‌شود.

وی همچنین در این دیدار ضمن تبیین هدف‌گذاری های کاری در سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" افزود: باید زحمات مردم منتج به سرمایه و درآمد برای آنان شود.

شفقت به افزایش تولید، افزایش بهره وری، جلوگیری از خروج دام زنده و شیر و سایر محصولات خام کشاورزی از استان و استحصال و تولید محصولات جانبی تأکید کرد و گفت: باید برای  افزایش تولید ملی از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی به نوسازی باغ‌ها، بهره وری آب، گردشگری، هدایت تجارت، توسعه سرمایه گذاری‌های بومی به عنوان ظرفیت‌های بعدی برای توسعه عمران و آبادانی استان اشاره کرد.

استاندار خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود به اعزام اخیر بخشداران استان برای بازدید از تأسیسات نفتی جنوب و عسلویه اشاره کرد و اظهار کرد: در سال 84 مدیریت و حتی پیمانکاری تأسیسات نفتی عسلویه در دست شرکت‌های خارجی بود و با هدایت مرحله به مرحله رهبر معظم انقلاب امروز مدیریت این پایگاه مهم اقتصادی کاملاً در دست ایرانی‌ها است.

وی به پیشرفت‌های علمی و اقتصادی ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: پیشرفت‌های گسترده ایرانیان،  وضع و طراحی قوانین و حقوق و رعایت آنها در گذشته در دنیا بی نظیر است و خودباوری و بازگشت ما به اصل خودمان همچنان موجب پیشرفت ایران اسلامی و مورد استفاده بشریت و دنیا می‌شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی یادآور شد: این افتخارات را باید قدر بدانیم و برای آینده برنامه ریزی کنیم و بدانیم که نتیجه آن؛  اشتغال، استقلال و نشاط و رونق کسب و کار و البته یأس دشمنان خواهد بود.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول