اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته

195 هزار تن محصولات کشاورزی آذربایجان‌شرقی توافقی خریداری شد

خبرگزاری فارس: مدیر تعاون روستایی استان آذربایجان‌شرقی گفت: سال گذشته 195 هزار تن محصولات کشاورزی استان به صورت توافقی از کشاورزان خریداری شده است.

195 هزار تن محصولات کشاورزی آذربایجان‌شرقی توافقی خریداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از تعاون روستایی آذربایجان‌شرقی، عبدالله محمدفام اظهار کرد: سیاست‌های کلی تعاون روستایی به سمتی است که بتواند خریدهای توافقی را برای کاهش خریدهای تضمینی افزایش و سود حداکثری را به تولیدکنندگان و کشاورزان برساند.

وی افزود: شبکه تعاون روستایی در تلاش است محصولات کشاورزی را به صورت مستقیم از کشاورزان خریداری کند تا واسطه‌ها در افزایش هزینه‌های قیمت محصول تاثیر کمتری داشته باشند.

محمدفام اضافه کرد: با خرید توافقی محصولات کشاورزی قیمت واقعی محصولات به تولیدکنندگان پرداخت و با انجام این کار رضایت‌مندی تولیدکنندگان و کشاورزان افزایش و محصولات خریداری شده با قیمت مناسب به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود.

وی گفت: محصولاتی چون جو، ذرت، کشمش، برنج، گندم، حبوبات، پیاز، سیب‌زمینی، سیب درختی از مهم‌ترین محصولات خریداری شده در استان محسوب می‌شود.

محمدفام افزود: سال گذشته بیش از 50 قلم محصولات کشاورزی در قالب محصولات زراعی، باغی، پروتئینی و سایر محصولات از کشاورزان و تولیدکنندگان در سطح استان خریداری شده است.

مدیر تعاون روستایی استان آذربایجان‌شرقی گفت: همچنین در این مدت یک‌هزار و 777 تن دانه روغنی کلزا توسط هشت مرکز خرید تعاون روستایی استان به صورت تضمینی خریداری شده است.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول