اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم خبر داد

تشکیل تعاونی‌های حوزه کشاورزی قم در سال جاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم از تشکیل تعاونی‌های بخش کشاورزی در استان قم در راستای طرح ملی دولت در این خصوص خبر داد.

تشکیل تعاونی‌های حوزه کشاورزی قم در سال جاری

حسن رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «تولید ملی؛ حمایت از کار و سرمایه ایرانی» اظهار داشت: رهبر انقلاب هر سال را بنا به مقتضای آن و نیازی که دنیا دارد نامگذاری می‌کنند.

وی نامگذاری سال 91 را گامی در راستای رونق تولید محصولات داخلی دانست و افزود: همه باید از نیروی کار و سرمایه‌های ایرانی حمایت کنند تا این سرمایه‌ها به نحو احسن مورد استفاده قرار گیرد و شاهد جهشی در رونق اقتصادی کشور باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با بیان اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری امسال همه ارکان نظام درگیر این شعار مهم هستند گفت: مهم‌ترین نقشی که مسئولان باید ایفا کنند این است که برنامه‌ریزی درستی با هدف حمایت جدی از تولید داخلی در طول سال داشته باشند.

وی تاکید کرد: از یک‌سو نیروی انسانی باید با جدیت و همت بیشتر به دنبال تولید محصول با کیفیت‌تر باشد و از سوی دیگر، مردم هم باید در بحث مصرف همراهی کنند و البته دستگاه‌های دولتی نیز باید برنامه‌ریزی داشته باشند تا از تولیدات داخلی بیشتر استفاده شود.

رحمانی ابراز داشت: باید هم مردم فرهنگ استفاده از محصولات داخلی را داشته باشند و هم مسئولان در برنامه‌ریزی‌هایشان از تولید داخلی حمایت کنند چون حمایت و استفاده از محصولات داخلی رشد اقتصادی را به همراه دارد که نتیجه آن کاهش تورم و بسترسازی برای اشتغالزایی در کشور خواهد بود.

این مسئول با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در پیام نوروزی در خصوص شاخصه محصول داخلی برای مورد انتخاب واقع شدن مردم گفت: باید محصولات ما در مقایسه با نوع مشابه خارجی از کیفیت بالاتری برخوردار باشد یا حداقل قابل رقابت با محصول خارجی باشد تا مردم بتوانند با محاسبه قیمت و کیفیت آن را انتخاب کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم تصریح کرد: علاوه بر کیفیت، قیمت محصولات هم باید به گونه‌ای باشد تا شاهد استفاده تولیدات داخلی از سوی مردم باشیم.

وی با اشاره به راهبرد سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: این سازمان برنامه‌ریزی‌های لازم را در حوزه نیروی انسانی از قبیل مسائل آموزشی، دستمزدها و کارآفرینی خواهد داشت.

رحمانی از تشکیل تعاونی‌های بخش کشاورزی در استان همگام با سراسر کشور خبر داد و یادآور شد: دولت در سال جاری، برنامه‌ای را تدوین کرده که طی آن تعاونی‌های بخش کشاورزی تشکیل خواهند شد و ما هم سعی داریم در این طرح با حمایت و پشتیبانی بتوانیم حرکت جدی و کارسازی را در بخش کشاورزی داشته باشیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول