اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر رشت خبر داد

افتتاح پل انتظام رشت در نیمه فروردین

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: پل انتظام رشت در نیمه فروردین جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

افتتاح پل انتظام رشت در نیمه فروردین

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمود مباحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن عید نوروز اظهار داشت: سال 90 فارغ از تمام کاستی‌ها و چالش‌ها برای شورا و شهرداری سالی پرتلاش بود.

وی، با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در انعکاس اخبار شورا و شهرداری افزود: سال جدید به همراه خود امیدهای تازه‌ای را شکوفا می‌کند و رسانه‌ها تلاش می‌کنند تا آرمان‌ها و اهداف مدیریت شهری به نحو موثرتری در رسانه‌ها انعکاس داده شود.

رئیس شورای اسلامی با بیان اینکه عصر کنونی عصر ارتباطات است، تصریح کرد: سایت‌های خبری و دنیای مجازی هر روز بمباران خبری می‌کنند اما با وجود رسانه‌های مجازی، مطبوعات و مکتوب هنوز اعتبار خود را از دست نداده‌اند و مانند گذشته قلم به دستان این عرصه با تاسی به خرد و اندیشه و هوشیاری و ژرف‌بینی تلاش دارند ضمن تعالی بخشیدن به ارزش‌های اخلاقی در جامعه حقایق و وقایع جامعه و عملکرد مسئولان را صادقانه به گوش مردم برسانند.

وی، با اشاره به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، خاطرنشان کرد: امیدواریم در این راستا مطبوعات تلاش کنند چرخ اقتصادی کشور بیش از گذشته رونق یابد.

مباحی، شفاف‌سازی در انعکاس اخبار شورا و شهرداری را موجب اعتمادسازی در بین مردم دانست و ابراز داشت: هر قدر این شفاف‌سازی در انعکاس خبری شورا و شهرداری بهتر و بیشتر صورت گیرد مردم نیز به نمایندگان خود اعتماد می‌کنند.

وی، درباره وضعیت پل انتظام رشت، یادآور شد: این پل ابتدا قرار بود در 12 فروردین مورد بهره‌برداری قرار گیرد اما به دلیل اینکه مسئولان برای حضور در مراسم  افتتاح این پل آمادگی نداشتند بهره‌برداری از آن به 15 فروردین موکول شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به تعداد مصوبات این شورا در سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: در سال 90 تعداد 85 جلسه علنی برگزار شد.

وی، با بیان اینکه شورا دارای 5 کمیسیون مختلف است، تصریح کرد: این کمیسیون‌ها شامل برنامه و بودجه حقوقی، توسعه و عمران، بهداشت و محیط زیست، فرهنگی و اجتماعی و حمل و نقل و ترافیک است.

مباحی، تعداد جلسات کمیسیون‌های برنامه و بودجه را 44 جلسه با 121 مصوبه، توسعه و عمران 40 جلسه با 57 مصوبه، بهداشت و محیط زیست 37 جلسه با 7 مصوبه، فرهنگی و اجتماعی 32 جلسه با 25 مصوبه و حمل و نقل و ترافیک را نیز 40 جلسه با 10 ذکر کرد و افزود: 7 مصوبه شورا نیز متفرقه بود.

وی، نامه‌های وارده به شورا در سال 90 را دو هزار و 262 نامه ذکر کرد و ابراز داشت: از این تعداد، برای دو هزار و 296 نامه دستور صادر شده است.

حجت‌الاسلام محمدابراهیم رفعتی مسئول روابط شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه از خبرگزاری فارس به دلیل فعالیت و انعکاس اخبار شورا در ایام تعطیلات عید نوروز قدردانی کرد و اظهار داشت: خبرگزاری فارس در ایام تعطیلات نوروز همکاری خوبی در اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار شورای رشت داشته است.

همچنین رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز از تمام خبرنگاران حاضر در جلسه با اهدای لوح تقدیر و بن خرید کالا تجلیل کرد. 

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول