اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

بیش از 45 هزار ورزشکار سازمان ‌یافته در اردبیل داریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: 45 هزار و 990 نفر ورزشکار سازمان یافته بیمه شده در استان اردبیل فعالیت می‌کنند.

بیش از 45 هزار ورزشکار سازمان ‌یافته در اردبیل داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج صبح امروز در نشست بررسی برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان با حضور کارشناسان و معاونان این اداره کل در اردبیل اظهار داشت: 34 هزار و 929 نفر از این ورزشکاران را مردان و 11 هزار و 61 نفر را نیز بانوان تشکیل می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش اعزام به مسابقات کشوری در سال جاری 258 نفر را اعزام کردیم که این رقم در سال گذشته 300 نفر بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان داشت: همچنین در بخش کسب مقامات کشوری، آسیایی، بین‌المللی و جهانی نیز حضور 455 نفر ورزشکار اردبیلی را شاهدیم که هر کدام برای استان اسناد افتخاری محسوب می‌شوند.

پازاج میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در رشته‌های مختلف ورزشی نیز یادآور شد و تصریح کرد: در سال جاری 60 نفر از بانوان را در رشته‌های مختلف در استان پذیرا بودیم.

این مسئول به از اعزام 280 نفر به مسابقات قهرمانی کشوری اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ورزش استان در حال طی قله‌های افتخار و ترقی است که امیدواریم با حضور ورزشکاران زبده در رشته‌های مختلف بتوانیم نام ورزشی استان را در کشور احیا کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اعلام اینکه 68 مقام تیمی در سال جاری کسب شده است افزود: در حال حاضر هیئت‌های ورزشی مختلفی در استان در حال فعالیت‌ هستند که ما نسبت به آینده ورزشی استان بسیار امیدواریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پازاج در پایان سخنان خود از فعالیت 48 هیئت ورزشی در استان اردبیل خبر داد و اظهار داشت: هیئت‌های ورزشی فعال تحت پوشش و حمایت تربیت‌بدنی هستند و ما این هیئت‌ها را تا رسیدن به نقطه‌های موفقیت یاری و حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول