اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان محمودآباد خبر داد

رشد 65 درصدی ورزشکاران سازمان‌ یافته محمودآباد

خبرگزاری فارس: رئیس ورزش و جوانان محمودآباد از رشد 65 درصدی ورزشکاران سازمان یافته در این شهر خبر داد و گفت: با این رشد از میانگین رشد استان نیز فراتر رفته‌ایم.

رشد 65 درصدی ورزشکاران سازمان‌ یافته محمودآباد
اسماعیل پهلوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد با بیان اینکه ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان در سال گذشته حدود 3 هزار و 400 نفر بوده، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تلاش همکاران توانستیم این تعداد را تا امروز به 5 هزار و 600 نفر برسانیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد نسبت ورزشکاران سازمان یافته سال گذشته را نسبت به کل جمعیت محمودآباد 3.7 درصد عنوان کرد و افزود: براساس سیاست‌های ابلاغی اداره کل ورزش و جوانان مازندران میانگین استان در مجموع تا پایان سال 90 ، پنج درصد پیش‌بینی شده بود که محمودآباد تاکنون از این درصد فراتر رفته است.
پهلوان ادامه داد: سهم محمودآباد از نظر تعداد با توجه به برنامه پنجم توسعه از ساماندهی ورزشکاران 4 هزار و 625 نفر بوده که ما تاکنون 5 هزار و 600 نفر از ورزشکاران را ساماندهی کرده‌ایم که رشد چشمگیری داشته است.
رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد درصد ورزشکاران سازمان یافته نسبت به جمعیت را 6.2 درصد عنوان کرد و متذکر شد: با این تعداد نسبت به سال گذشته 65 درصد رشد داشته‌ایم.
پهلوان در پایان اذعان داشت: سرانه ورزشی در محمودآباد نیز از برنامه چهارم توسعه فراتر رفته و هم اکنون در برنامه پنج توسعه قرار داریم.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول