اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان جم خبر داد

فعالیت 7 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان جم از فعالیت 7 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در شهرستان جم خبر داد.

فعالیت 7 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در شهرستان جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم محمد کاشف در نشست با مسئولان شهرستان جم و مسئولان هیئت‌های مختلف ورزشی اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان افزود: هیئت‌های ورزشی با امکانات و اعتبارات اندکی در این شهرستان فعال هستند و بدون اغراق با جان و دل تلاش می‌کنند.

کاشف تصریح کرد: هم‌اکنون 20 هیئت ورزشی فعال در سطح شهرستان جم وجود دارد که سکان آنها به دست روسا و اعضایی است که به صورت افتخاری مشغول به فعالیت هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان جم خاطر نشان کرد: امسال شهرستان جم رکورد ورزشکاران سازمان‌یافته را با حضور 7 هزار ورزشکار سازمان‌یافته به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: از سال 84 تاکنون پنج سالن ورزشی و دو زمین چمن در شهرستان احداث شده و امکانات ورزشی حدود چهار برابر افزایش پیدا کرده ولی جوابگوی نیازهای ورزشکاران شهرستان نیست.

کاشف بیان داشت: متأسفانه طی دو سال اخیر اعتبار قابل توجهی به هیئت‌های ورزشی پرداخت نشده و این موضوع مهم‌ترین مشکل هیئت‌های ورزشی شهرستان جم است.

فرماندار شهرستان جم نیز ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر و با توصیه به ترویج فرهنگ ورزش اظهار داشت: هیچ کس نمی‌تواند از ورزش جدا شود و هیچ مسئولی نباید در این مسیر شانه خالی کند.

خلیل عبداللهی اذعان داشت: از بدو حضور در این شهرستان و با توجه به مشکلات عدیده‌ای از قبیل آب و برق در روستاها به دنبال تشکیل کارگروه ورزش بوده‌ام و خدا را سپاس که در چنین روزی در دهه مبارک فجر شاهد تشکیل کارگروه ورزش جم هستیم و امید است در آینده باز هم این نشست‌ها شکل بگیرد تا بتوانیم مشکلات را بررسی و نتایج خوبی کسب کنیم.

وی از ساخت استخر در شهرستان جم خبر داد و گفت: بیش از یک‌میلیارد تومان اعتبار موجود این طرح است و از بخش خصوصی دعوت می‌کنیم تا در این کار مهم مشارکت کنند.

فرماندار جم افزود: از آنجائیکه فکر سالم، بدن سالم را می‌سازد و بدن سالم نیز در رسیدن به جامعه سالم بسیار اثربخش است، باید نسبت به رفع مشکلات هیئت‌های ورزشی اهتمام ورزیم.

عبداللهی همچنین از ساخت یک مجموعه ورزشی از طریق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان جم خبر داد و یادآور شد: امید است هر چه زودتر تملک زمین آن انجام و مراحل ساخت صورت گیرد.

در این نشست مسئولان هیئت‌های ورزشی و نمایندگان تعدادی از باشگاه‌ها به بیان مشکلات و معضلات خود پرداختند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول