اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بدرلو:

صبا یکی از 4 سهمیه لیگ قهرمانان را کسب می‌کند

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: صبای قم به دنبال این است که یکی از چهار سهمیه کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا را کسب ‌کند.

صبا یکی از 4 سهمیه لیگ قهرمانان را کسب می‌کند

مهدی بدرلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: برای تحقق این مهم در دیدارهایی که تا پایان یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در پیش داریم، با بهترین شرایط مقابل حریفان قرار می‌گیریم.

وی با اشاره به وضعیت صبای قم در آستانه دیدار معوقه هفته بیست و هشتم لیگ برتر افزود: برای شکست دادن تیم فوتبال شهرداری تبریز انگیزه بالایی داریم زیرا صبای قم با کسب سه امتیاز این دیدار به جمع مدعیان باز خواهد گشت.

هافبک فصل گذشته آلومینیوم هرمزگان اضافه کرد: به خوبی می‌دانیم که در مصاف با تیم رده‌ هفدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر بازی بسیار دشواری در پیش داریم اما با شناخت کافی به مصاف حریف خود می‌رویم و شایستگی‌های صبا برای موفقیت در این دیدار را ثابت می‌کنیم.

وی با اشاره به آمادگی کامل بازیکنان تیم فوتبال صبای قم برای این مسابقه ادامه داد: در این دیدار مهاجمان صبا باید قدر موقعیت‌های مناسب را بدانند و سعی کنند همچون آخرین بازی خانگی به سه امتیاز برسیم.

بدرلو بیان کرد: بازیکنان ما بعد از نشان دادن آمادگی بالای خود در هفته‌های گذشته لیگ یازدهم، در بازی گذشته نیز با اینکه مقابل ذوب آهن اصفهان تن به شکست دادیم باز هم به شکلی بسیار خوب برنامه‌های تاکتیکی کادر فنی را در زمین پیاده کردند.

وی ادامه داد: با توجه به آمادگی خوبی که بازیکنان ما دارند و همچنین انگیزه‌ای که در بین تک تک بازیکنان ما به چشم می‌خورد، به هیچ عنوان شهرداری تبریز مقابل ما از پیش برنده نیست، ضمن اینکه این تیم را نیز نمی‌توان کم توان و ضعیف قلمداد کرد.

هافبک صبای قم در خصوص شرایط بازیکنان این تیم در آستانه این دیدار تاکید کرد: در این دیدار تمام بازیکنان، صبای قم را همراهی کنند، بازیکنان ما کاملا در سلامتی به سر می‌برند و برای انتخاب ترکیب مناسب در بازی فردا دست کادر فنی باز است.

وی با تاکید بر اینکه امید زیادی داریم با کسب پیروزی باز هم در جدول مدعی شویم گفت: در بازی مقابل شهرداری تبریز بهترین‌ نفرات خود را در اختیار داریم و با توجه به موقعیت خوبی که در جدول داریم و آمادگی خوبی که بازیکنان از آن برخوردار هستند، امید زیادی داریم که با کسب پیروزی دیگری باز هم در جدول مدعی بمانیم.

بدرلو افزود: با نتایجی که در دیدارهای پنج هفته گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور کسب کرده‌ایم، در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که با کسب سه امتیاز دیدار برابر شهرداری تبریز، فرصت صعود به مکان چهارم جدول رده‌بندی را داریم و به همین خاطر پیروزی در این دیدار خارج از خانه برای ما ضرورت دارد.

دیدار صبای قم و شهرداری تبریز از ساعت 16 عصر پنجشنبه دهم فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول