اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پلیس راه استان همدان خبر داد

ترافیک سنگین بر راه‌های اصلی استان همدان

خبرگزاری فارس: جانشین پلیس راه استان همدان گفت: در حال حاضر ترافیک سنگینی بر محورهای منتهی به غار علیصدر و نیز محورهای اصلی استان حاکم است.

ترافیک سنگین بر راه‌های اصلی استان همدان

مهدی شاکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان همدان اظهار داشت: بر اثر بارش، این محورها خیس و لغزنده شده است که توجه و مراقبت رانندگان را طلب می‌کند.

به گفته وی، محورهای منتهی به غار علیصدر و نیز محورهای اصلی استان همدان لغزنده بوده و در حال حاضر نیز از ترافیک نیمه سنگین برخوردار است.

جانشین پلیس راه استان همدان با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان همدان تصادف منجر به فوت نداشته‌ایم، تصریح کرد: در این مدت تنها یک تصادف منجر به جرح رخ داده است.

وی بیان کرد: توصیه ما به همه رانندگان و مسافران محورهای مواصلاتی استان همدان این است که با توجه به پیش‌بینی بارش برف خصوصاً در ارتفاعات استان همدان، و احتمال مسدود شدن جاده‌ها، تجهیزات مورد نیاز نظیر زنجیر چرخ را با خود به همراه داشته باشند.

شاکری با اشاره به آغاز دور دوم سفرهای نوروزی، عنوان کرد: تصادفات از نیمه دوم طرح نوروزی تقریباً مهار شده اما آمار کلی تعداد تصادفات در پایان طرح عنوان خواهد شد.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد: با توجه به آغاز دور دوم سفرهای نوروزی ترافیک نیمه سنگینی بر راه‌های مواصلاتی استان همدان حاکم شده است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول