اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل دفتر امور فنی استانداری خراسان‌جنوبی:

شبکه ارتباطات و حمل و نقل از زیرساخت‌های مهم هر منطقه است

خبرگزاری فارس: مدیر کل دفتر امور فنی استانداری خراسان جنوبی گفت: مهمترین زیر ساخت هر منطقه شبکه ارتباطات و حمل و نقل است.

شبکه ارتباطات و حمل و نقل از زیرساخت‌های مهم هر منطقه است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه؛ محمد رضا رجبی مقدم صبح امروز در نشست بررسی توانمندی‌های بشرویه اظهار داشت: شهرستان بشرویه از قدیم الایام به دلیل واقع شدن در مسیر عبور زائران و مسافران حضرت ثامن الحجج(ع) همواره مورد توجه بوده و از آن جایی که جاده ارتباطی تاثیر زیادی در رشد و توسعه هر شهری دارد بنابراین باید زیرساخت ها را فراهم کنیم تا شبکه ارتباطات و حمل و نقل گسترش یابد.

وی ادامه داد: در 2 سال پیاپی بودجه برای احداث جاده طبس-بشرویه اختصاص داده شد و به دلایلی در کار احداث آن محدودیت ایجاد شد و امروزه ما شاهد مشکلات فراوانی در این مسیر هستیم.

مدیر کل دفتر امور فنی استانداری خراسان جنوبی  با اشاره به وجود شبکه ریلی که از مسیر روستای نیگنان می‌گذرد، افزود: طراحی شبکه راه آهن در این منطقه کارایی چندانی ندارد و جهت رشد و توسعه راه‌ها در زمینه ایجاد شبکه ریلی از بیرجند به سمت بشرویه برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است و باید با وجود این  محدودیت‌ها به توسعه جاده‌های زمینی و مناسب‌سازی آن اقداماتی انجام شود.

رجبی مقدم بیان کرد: امسال در متن بودجه اعتبار برای احداث جاده طبس- بشرویه پیش بینی شده و انتظار می‌رود که با رایزنی و پیگیری مسئولان قرارداد برای مطالعه احداث راه تنظیم شود.

وی با اشاره به سرمایه گذاری در زمینه راه و جاده و زمینه سازی در راستای جذب نیرو و ایجاد اشتغال افزود: تا زمانی که عملیات احداث جاده اجرایی نشود جمعیت جذب نشده و درنتیجه پیشرفتی نیز حاصل نمی‌شود.

مدیر کل دفتر امور فنی استانداری خراسان جنوبی  ادامه داد: شهرستان بشرویه با وجود قدمت و شرایط ویژه و استثنایی و محدودیت‌ها در زمینه راه و جاده با مهاجرت روز افزون روبرو بوده است و توسعه در این امر با همت مسئولان و مشارکت و تعامل شهروندان بشرویه محقق می‌شود.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول