اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌رضوی:

بیش از 18 هزار نفر از پایانه‌های مرزی خراسان‌رضوی تردد کردند

خبرگزاری فارس: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌رضوی گفت: طی نه روز اول طرح جابه‌جایی مسافران نوروزی بیش از 18 هزار و 600 نفر از پایانه‌های مرزی دوغارون، سرخس، لطف آباد و باجگیران تردد کردند.

بیش از 18 هزار نفر از پایانه‌های مرزی خراسان‌رضوی تردد کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمیدرضا شهرکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در همین راستا سرویس‌دهی به بیش از 47 هزار نفر مسافر ورودی و خروجی توسط حمل و نقل ریلی و فعالیت افزون بر 100 اکیپ ستادی و عملیاتی راهداری استان نیز طی تمام روزهای تعطیلات نوروزی به صورت مستمر انجام شده است.

وی افزود: از جمله فعالیت‌های ویژه استان در طرح نوروز 91، توزیع بیش از یک صد هزار جلد انواع نقشه، بروشور و CD اطلاع‌رسانی، فعالیت بیش از 22 دوربین نظارت تصویری در شعبه استانی مرکز مدیریت راه‌ها و پایش بر خط ترافیک خراسان رضوی از طریق 49 دستگاه تردد شمار جاده‌ای بوده است.

معاون حمل و نقل ستاد دائمی تسهیلات سفرهای خراسان‌رضوی با بیان اینکه تاکنون بیش از 2 میلیون و 340 هزار و 800 مورد تردد انواع خودرو در راه های استان ثبت شده اذعان داشت: پلیس راه استان با به کارگیری بیش از 60 دستگاه دوربین کنترل سرعت و فعالیت 42 تیم گشت نامحسوس و 145 تیم گشت محسوس نقش موثری در ارتقای ایمنی راه‌های استان داشته است.

انتهای پیام/ن۳۰/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول