اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های قم خبر داد

انجام 30 مرحله بازدید از مجتمع‌های خدماتی استان قم

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم از انجام 30 مرحله بازدید و سرکشی از مجتمع‌های خدماتی رفاهی و مراکز معاینه فنی سطح استان خبر داد.

انجام 30 مرحله بازدید از مجتمع‌های خدماتی استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، احمد مدرسی با بیان اینکه بازدید‌های به عمل آمده جدای از مواردی است که توسط اکیپ‌های ویژه بازرسی ستاد تسهیلات زائرین استان قم صورت گرفته اظهار داشت: در راستای ایجاد بسترهای لازم برای پذیرایی از میهمانان و زائران کریمه اهل بیت(س)، در ایام تعطیلات نوروزی، علاوه بر توجیه مدیران مجتمع‌های تفریحی رفاهی، بیش از 30 مرحله بازدید و بازرسی از مراکز مذکور به عمل آمده است.

وی در ادامه با اشاره به تجهیز نمازخانه‌ها و مساجد بین‌راهی قبل از تعطیلات نوروزی اعلام کرد: اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های ویژه اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم برای تعطیلات نوروزی است که خوشبختانه با موفقیت نیز روبه‌رو بوده است.

معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم در پایان با بیان اینکه این اداره کل از جانب کمیته نظارت بر نمازخانه‌ها و مساجد ستاد تسهیلات زائرین استان قم، مامور بازرسی و پیگیری وضعیت نمازخانه‌ها و مساجد بین‌راهی سطح استان قم است عنوان کرد: بنابر برنامه‌های کمیته نظارت بر نمازخانه‌ها و مساجد ستاد تسهیلات زائرین استان، تجهیز نمازخانه‌ها و مساجد بین‌راهی و وضعیت سرویس‌های بهداشتی این مکان‌ها، مورد بازرسی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول