اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر مطرح کرد

افق روشن برای ترویج فرهنگی دینی در بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: با توجه به مجموعه فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته و ظرفیت‌های استان بوشهر، افق روشنی برای ترویج فرهنگی دینی در بوشهر پیش‌بینی می‌کنیم.

افق روشن برای ترویج فرهنگی دینی در بوشهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام نعمت‌الله عظیمی فرد پیش از ظهر امروز در جمع فعالان فرهنگی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر سابقه‌ای دیرینه در انجام فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و دینی دارد و این امر نشان از ولایتمداری مردم این استان است.

وی افزود: بستر بوجود آمده و تعامل سازنده و مفید نهادهای فرهنگی نویدبخش کارهای بزرگ فرهنگی در سال 91 است و با وجود این برنامه‌ریزی افق روشنی برای ترویج فرهنگ دینی در بوشهر پیش‌بینی می‌کنیم.

سرپرست معاونت فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر بیان کرد: در همین راستا و برای توسعه فرهنگ دینی در بوشهر بیش از 5 هزار و 900 مبلغ دینی به بوشهر اعزام شدند.

عظیمی‌فرد اظهار داشت: از این تعداد یک‌هزار و 484 نفر از بانوان مبلغ، 3 هزار و 539 نفر از مبلغان بومی، 306 نفر اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی، 70 نفر از اوقاف و امور خیریه و 309 نفر روحانی طرح هجرت، 8 نفر از سازمان تبلیغات اسلامی و 255 نفر هم از سایر اعزام شدند.

سرپرست معاونت فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه گفت: این مبلغان در مناسبت‌های مختلفی از قبیل فاطمیه اول، فاطمیه دوم، سالگرد ارتحال امام«ره»، مبعث، اعتکاف، هفته مهدویت، هفته وحدت، ماه رمضان، ایام صادقیه، هفته ولایت، محرم، دهه آخر صفر و مراسم هفته وحدت به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام شده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از انعقاد 7 توافقنامه همکاری نهادها و ادارات فرهنگی استان با اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد.

عظیمی‌فرد استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات طرفین، تعامل بین کارشناسان فرهنگی، اجرای مشترک بعضی از طرح‌ها، تشکیل نشست‌های مشترک با هدف هم‌افزایی فعالیت‌های فرهنگی، تقویت شورای تبلیغ استان از محورهای مشترک این توافقنامه‌ها به شمار می‌آیند.

سرپرست معاونت فرهگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر امضای توافقنامه با صدا و سیمای استان، اوقاف و امور خیریه، ستاد اقامه نماز، آموزش و پرورش، حوزه هنری استان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان و نماینده طرح هجرت در استان را از موارد مهم برشمرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول