اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر چایپاره خبر داد:

اجرای طرح راهنمای مسافران نوروزی در چایپاره

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر چایپاره گفت: طرح راهنمای مسافران نوروزی در چایپاره همگام با سایر مناطق آذربایجان غربی اجرا می‌شود.

اجرای طرح راهنمای مسافران نوروزی در چایپاره

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره حجت‌الاسلام زین‌العابدین زینالپور در بازدید از روند اجرای طرح‌های نوروزی چایپاره گفت: طرح راهنمای مسافران نوروزی توسط پرسنل فعال جمعیت هلال احمر همزمان با سراسر استان اجرا می‌شود تا اطلاعات مورد نیاز در زمینه‌های مختلف در اختیار مسافران ورودی و خروجی همچنین مردم بومی قرار دهند تا آنها روزهای دل‌نشینی در این خطه تجربه کنند.

وی تصریح کرد: پایگاه ویژه طرح راهنمای مسافران نوروزی در جاده قره‌ضیالدین مجاورت جاده ترانزیت راه‌اندازی شده است تا گردشگران ورودی و خروجی به این پایگاه دسترسی سریع داشته باشند و خدمات مورد نیاز خود را از پرسنل آن دریافت کنند به طوری که نیروی انسانی مجرب و توانمند در این پایگاه مستقر شده است.

این مسئول به اجرای طرح امداد و نجات جاده‌ای در این شهرستان هم اشاره کرد و افزود: یک واحد پایگاه ویژه اجرای طرح امداد و نجات جاده‌ای نیز در جاده قره‌ضیالدین راه‌اندازی شده است به طوری که نیروهای امدادی با تمام توان و تجهیزات در اختیار خود آماده هستند به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی و در صورت وقوع هرگونه حادثه اعم از طبیعی و غیرطبیعی به یاری هم‌وطنان گرفتار بشتابند.

وی مدت زمان اجرای طرح‌های امداد نجات جاده‌‌ای و راهنمای مسافران نوروزی را حدود 20 روز عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح‌ها از 25 اسفند ماه به همت پرسنل فعال و پرتلاش این دستگاه آغاز شده و تا 15 فروردین سال 1391 اجرا کردن آنها ادامه خواهد داشت تا اینکه مسافرت‌های ویژه این ایام با کمترین اتفاق تلخ به پایان رسیده به دنبال آن موسم کار و تلاش فرا رسد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول