اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد دائمی سفر مازندران:

تولید بیش از 700 خبر نوروزی در رسانه‌های مازندران

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی، اجتماعی و تبلیغاتی ستاد دائمی سفر مازندران از تولید بیش از 700 خبر نوروزی در رسانه‌های مازندران خبر داد.

تولید بیش از 700 خبر نوروزی در رسانه‌های مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهران حسنی صبح امروز در حاشیه ستاد اجرایی ستاد دائمی تسهیلات سفر مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر از 25 اسفندماه 90 در اداره کل گردشگری مازندران مستقر شده است.

این مسئول با اشاره به تشکیل فعالیت خبری در ستاد تسهیلات سفر مازندران و حضور مستمر خبرنگاران در این ستاد خاطرنشان کرد: علاوه بر این، اطلاع‌رسانی از طریق برنامه رادیویی بهار آمد و برنامه تلویزیونی عیدانه هم صورت می‌گیرد و مسئولان کمیته‌های 9گانه و فرمانداران با حضور در این برنامه‌ها به اطلاع‌رسانی و آگاهی دادن به مردم و مسافران می‌پردازند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها هم همپای سایر دستگاه‌ها و کمیته‌های 9گانه ستاد تسهیلات سفر در ستاد مستقر هستند، گفت: از آغاز روز فعالیت ستاد تسهیلات سفر تا امروز، بیش از 700 خبر توسط رسانه‌های گروهی مازندران تولید شده است.

حسنی با اشاره به حضور مسئولان کمیته‌های 9گانه در ستاد تسهیلات سفر و در دسترس بودن آنها و پاسخگویی سریع و به موقع به خبرنگاران بیان داشت: این موضوع باعث سرعت تولید خبر و اطلاع‌رسانی به موقع شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و تبلیغاتی ستاد دائمی سفر مازندران اذعان داشت: رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفر کشور عصر امروز با حضور در مازندران از ستاد دائمی تسهیلات سفر استان بازدید می‌کند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول