اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه خوزستان خبر داد

افزایش 15 درصدی ترافیک ورودی در خوزستان

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه خوزستان از افزایش میزان ترافیک ورودی به استان خوزستان در نوروز 1391نسبت به رقم 15 درصدی سال گذشته خبر داد.

افزایش 15 درصدی ترافیک ورودی در خوزستان

قاسم قدرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: از همه رانندگان و مسافران نوروزی که در محورهای مواصلاتی استان خوزستان تردد می‌کنند، می‌خواهیم ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی، صبر و حوصله در رانندگی را اولویت نخست خود قرار دهند و با سرعت مطمئن حرکت کنند.

وی خستگی و خواب‌آلودگی را مهم‌ترین عامل وقوع حوادث در جاده‌های استان عنوان کرد.

فرمانده پلیس راه خوزستان تصریح کرد: میزان ترافیک ورودی به استان خوزستان در نوروز 1391 نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: از 25 اسفند ماه تا چهارم فروردین ماه 15 نفر بر اثر حوادث رانندگی در جاده‌های استان خوزستان جان خود را از دست داده‌ که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 نفر کاهش نشان می‌دهد.

قدرتی همچنین شمار مصدومان و مجروحان حوادث رانندگی در این مدت را 32 نفر اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به سال قبل 68 نفر کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی شده در تعطیلات امسال حدود 3 میلیون نفر از کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی از استان خوزستان دیدن کنند.

فرمانده پلیس راه خوزستان همچنین عنوان کرد: با کمی دقت و حوصله در رانندگی می‌توان سفر خوب و شادی را برای خود و دیگر مسافران رقم زد.

وی با آروزی سفری بی‌خطر برای همه مسافران در جاده‌های مختلف کشور خاطرنشان کرد: همه تلاش همکاران ما در راستای رفع خطرات احتمالی و پیش‌آمدهای ناگهانی برای مسافران در جاده‌های استان خوزستان بوده که این امر مطمئناً تعامل هرچه بیشتر شهروندان را می‌طلبد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول