اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی قزوین خبر داد

افزایش بیش از 33 درصدی ورود گردشگر به قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین از افزایش 32.9 درصدی ورود گردشگر به استان قزوین خبر داد.

افزایش بیش از 33 درصدی ورود گردشگر به قزوین

اسدالله بیرانوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا امروز ورود گردشگران به استان قزوین 32.9 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: اتوبوس قزوین‌گردی که از روز نخست تعطیلات نوروزی برقرار است، روزانه از ساعت 9 صبح تا 16 گردشگران را به صورت رایگان از محل کاخ موزه چهلستون در میدان آزادی به بناهای تاریخی شهر و نمایشگاه صنایع دستی و سوغات قزوین می‌برد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین خاطر نشان کرد: تورهای قزوین‌گردی از راهنما در محوطه بناها و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان بهره می‌برد.

بیرانوند ادامه داد: تور یک روزه گردشگری الموت نیز به صورت نیمه‌رایگان که نیمی از هزینه آن را گردشگران می‌پردازند تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

وی تأکید کرد: برگزاری جشنواره و نمایشگاه بازی و اسباب‌بازی و صنایع دستی، موسیقی نواحی و نوروز خوانی نیز از دیگر برنامه‌های در حال اجرا توسط اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است که به ارائه خدمات گردشگری در ایام نوروز به هم‌استانی‌ها و هم‌وطنان می‌پردازد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با بیان این مطلب که 180 نفر راهنما در اماکن تاریخی و گردشگری استان قزوین در ایام نوروز مشغول به فعالیت هستند، عنوان کرد: ستاد نوروزی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به گردشگران است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول