اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بخشدار اروندکنار خبر داد:

ساخت پل فلزی برای برقراری ارتباط 27 روستای اروندکنار

خبرگزاری فارس: بخشدار اروندکنار از ساخت پل فلزی برای برقراری ارتباط 27 روستای این شهر خبر داد.

ساخت پل فلزی برای برقراری ارتباط 27 روستای اروندکنار
لطیف حیایی اهوازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: بخشدار این شهرستان در راستای ایجاد محیطی مناسب و مطلوب برای زندگی شهروندان اقدامات قابل قبولی را ارائه داده است.
وی افزود: چند وقتی است که شهروندان از تردد به دلیل وجود پروژه‌های عمرانی در شهر گلایه می‌کنند که البته به حق است.
بخشدار اروندکنار تصریح کرد: به هر حال ایجاد عمران و آبادی در منطقه مشغله‌ها و محدودیت‌هایی نیز دارد که در برخی اوقات شاید گلایه‌های بسیاری را نیز برانگیزد.
وی با بیان اینکه شهروندان باید با مسئولان منطقه تعامل و همدلی بیشتری داشته باشند گفت: با توجه به مشکلات موجود در تردد ساکنان 27 روستای اروندکنار، پیگیری‌های لازم به ‌منظور احداث دو پل فلزی برای ایجاد ارتباط این 27 روستای نصار با شهر اروندکنار در دستور کار قرار گرفته است.
حیایی اهوازی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده این پروژه توسط اداره راه و ترابری در حال اجرا بوده و عملیات فنداسیون این دو پل به پایان رسیده است.
وی با اشاره به اهمیت احداث این دو پل در مکان فعلی، افزود: با راه‌اندازی و بهره‌برداری از این دو پل مشکلات ساکنان 27 روستای اروندکنار برای تردد و رفت و آمد به شهر اروندکنار مرتفع خواهد شد.
بخشدار اروندکنار بیان کرد: همچنین احداث جاده‌های روستایی اروندکنار نیز با پیشرفت مطلوب به مرحله آسفالت‌ریزی رسیده است.
وی با اشاره به اینکه بهسازی معابر روستای از مهم‌ترین اولویت‌های بخش است، تصریح کرد: تاکنون اقدامات و پروژه‌های بزرگی در راستای بهسازی معابر روستایی در اروندکنار اجرایی شده است.
حیایی‌اهوازی با مطلوب خواندن اعتبارات در زمینه بهسازی معابر روستایی، گفت: میزان 19 میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های اروندکنار در ماه‌های اخیر به‌منظور امور عمرانی و زیربنایی اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه مدت اجرا و تکمیل این پروژه یک‌سال تعریف شده افزود: مجری این طرح، اداره راه و ترابری شهرستان بوده و اعتبار آن از محل اعتبارات بخشداری استان تأمین شده است.
بخشدار اروندکنار با اشاره به اینکه جاده اروندکنار همه روزه شاهد تردد کاروان‌های راهیان نور است گفت: اداره راه و ترابری شهرستان متعهد شده که سه ماهه این پروژه را تحویل دهد که البته تاکنون این امر محقق نشده است.
وی با بیان اینکه پایه‌های پل در منطقه نصب شده است تصریح کرد: شهروندان چون تنها عوامل اجرایی مشهود را شاهد هستند در جریان مراحل ساخت و مونتاژ پل از اراک نبوده و تصور کرده‌اند که کار در این منطقه متوقف شده است.
حیایی اهوازی با اشاره به اینکه نگرانی شهروندان به جا و قابل قبول است، گفت: همه تلاش ما در راستای حل مشکلات شهروندان ایجاد محیطی مطلوب برای زندگی آنها است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول