اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار اروندکنار خبر داد:

تشکیل شرکت‌ تعاونی دهیاران در اروندکنار

خبرگزاری فارس: بخشدار اروندکنار از تشکیل شرکت تعاونی دهیاران در این بخش خبر داد.

تشکیل شرکت‌ تعاونی دهیاران در اروندکنار
لطیف حیایی اهوازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: این شرکت تعاونی متشکل از 17 دهیاری دهستان‌های مینوبار و نصار است.
وی با اشاره به هدف از اجرای این روند افزود: هدف از تشکیل تعاونی دهیاران استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات دهیاری‌های تابعه در کارهای عمرانی و خدماتی روستایی است.
بخشدار اروندکنار ادامه داد: تسریع در انجام پروژه‌های عمران روستایی و استفاده از نیروهای کارگری بومی را از دیگر اهداف تشکیل این شرکت تعاونی است.
وی با اشاره به اینکه مسئولان اجرایی باید برای جذب اعتبار عمرانی در راستای حل مشکلات بخش تلاش کنند، خاطرنشان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با نظارت مستقیم بر روند اجرای پروژه‌ها کیفیت و سرعت بخشی به پروژه‌های اجرایی را دنبال کنند.
حیایی اهوازی با اشاره به واگذاری بندر اروندکنار به بخش خصوصی، گفت: با سرمایه‌‌گذاری 80 میلیارد تومانی بندر اروندکنار به یکی از بنادر مهم کشور تبدیل می‌شود.
وی با بیان اینکه اروندکنار با سه دهستان و 53 روستا در 45 کیلومتری جنوب آبادان قرار دارد، تصریح کرد: در حال حاضر پروژه‌های عمرانی متعددی در بخش اروندکنار در حال اجراست که امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد توسعه و آبادانی اروندکنار باشیم.
بخشدار اروندکنار از مردم اروندکنار خواست همچون گذشته همکاری مطلوبی با مسئولان در راستای اجرا و تسریع در پروژه‌ها داشته باشند.
وی در پایان گفت: امیدواریم با اجرا و بهره برداری از پروژه‌ها شاهد توسعه و رونق روزافزون این منطقه باشیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول