اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دعوت به اردوی تیم ملی

بیس بالیست‌های قمی برای مسابقات غرب آسیا برگزیده شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از انتخاب بیس بالیست‌های قمی برای اعزام به مسابقات قهرمانی غرب آسیا خبر داد.

بیس بالیست‌های قمی برای مسابقات غرب آسیا برگزیده شدند

سعید توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بیس بال یکی از رشته‌های زیر مجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی است که البته به صورت انجمن در این هیئت فعالیت می‌کند و از استعدادها و توانمندهای بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: بیس بال یکی از رشته‌های ورزشی موفق قم در سال‌های اخیر بوده است که در قم علاقمندان زیادی نیز دارد و ورزشکاران این رشته با وجود امکانات و فضای کم ورزشی، موفقیت‌های قابل توجهی در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور به دست آورده‌اند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: یکی از موفقیت‌های ارزنده بیس بال قم دعوت بازیکنان مستعد بیس بال قم به تیم ملی کشورمان است و خوشبختانه در راه اعزام تیم ملی بیس بال کشورمان به رقابت‌های غرب آسیا نیز بیس بالیست‌های قمی حضور دارند.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی بیس بال کشورمان از فردا تشکیل می‌شود، اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی انجمن بیس بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان، اردوی تیم ملی بیس بال به میزبانی شهر تهران برگزار می‌شود.

توکلی خاطرنشان کرد: در واقع این مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم ملی بیس بال کشورمان در راه کسب آمادگی لازم برای شرکت در مسابقات بیس بال قهرمانی غرب آسیا به شمار می‌رود که از روز پنجشنبه هجدهم اسفند ماه آغاز خواهد شد.

وی یادآور شد: بر اساس اعلام فدراسیون انجمن‌های ورزشی، در این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی بیس بال کشورمان که تا بیست و سوم اسفند ماه ادامه خواهد داشت، 18 بازیکن اصلی و پنج بازیکن ذخیره حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم ادامه داد: این اردو زیر نظر مهرداد حاجیان به عنوان سرمربی تیم ملی بیس بال کشورمان، مهدی بهرام پور و سید علی امام زاده به عنوان مربیان پیگیری می‌شود و نفرات حاضر تمرینات آماده سازی خود را برای اعزام به پیکارهای قهرمانی غرب آسیا در زمین شماره چهار مجموعه ورزشی آزادی تهران انجام خواهند داد.

وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری مسابقات بیس بال قهرمانی مردان آسیا، یاد آور شد: مسابقات بیس بال قهرمانی مردان در غرب آسیا از روز چهارم فروردین ماه سال 1391به مدت پنج روز در شهر لاهور پاکستان برگزار خواهد شد.

توکلی در ادامه با اشاره به اسامی نفرات راه یافته به مرحله دوم اردوی تیم ملی بیس بال و همچنین نفرات ذخیره بیان کرد: در بین نفرات اصلی محمد صفدری و ابوالفضل امجد از استان قم حضور دارند، ضمن اینکه مجید محمدی نیز یکی از بیس بالیست‌های قمی در بین بازیکنان ذخیره دعوت شده محسوب می‌شود.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول