اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

جهاد عظیم اقتصادی با محوریت تقویت تولید ملی تداوم می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: جهاد عظیم اقتصادی با محوریت تقویت تولید ملی تداوم می‌یابد.

جهاد عظیم اقتصادی با محوریت تقویت تولید ملی تداوم می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس، فتح‌الله جمیری در پیامی به مناسبت هشتم فروردین ماه، نخستین سالروز سفر تاریخی و پربرکت مقام معظم رهبری به عسلویه گفت: جهاد عظیم اقتصادی با محوریت شعار تولید ملی تداوم می‌یابد.

در بخشی از پیام فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر می‌خوانیم: سال 1390 برای استان شهیدپرور، ولایتمدار و استکبارستیز بوشهر سالی بود که طلیعه آن با طلوع خورشید ولایت فروزان شد.

جمیری یادآور شد: در آغازین روزهای این سال مقام معظم رهبری پس از زیارت حرم مطهّر رضوی، برای دومین بار این خطه پرافتخار و قهرمان‌پرور را به منظور بازدید از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی در عسلویه به قدوم مبارک خود مزین فرمودند در حالی که برخی از استان‌ها هنوز چشم ‌انتظار نخستین سفر آن حضرت به استان خویشند که لازم است تبریک صمیمانه خود را به خاطر این افتخار به یادماندنی به عموم مردم استان بوشهر به ویژه کارکنان شاغل در عسلویه تقدیم کنم.

فرمانده سپاه استان بوشهر خاطر نشان کرد: این نشان از جایگاه منحصربه‌فرد و بی‌نظیر استان در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است که بحمدالله در سال «جهاد اقتصادی» گام‌های بلندی در راستای ارتقای شاخصه‌های توسعه یافتگی استان برداشته شد و امید است این جهاد عظیم در سال جدید نیز که به شعار محوری «تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی» آذین بسته شده است تداوم داشته باشد. 

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول