اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بندرعباس خبر داد

ساماندهی مسافربرهای شخصی اسکله حقانی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندرعباس گفت: مسافربرهای شخصی اسکله شهید حقانی ساماندهی می‌شوند.

ساماندهی مسافربرهای شخصی اسکله حقانی
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد محسنی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات تاکسی‌ها و مسافربرهای شخصی اسکله شهید حقانی این شهرستان اظهار داشت: اسکله شهید حقانی به عنوان بزرگ‌ترین پایانه مسافری دریایی کشور محسوب می‌شود و سالانه چندین میلیون مسافر در آن تردد می‌کنند که باید هر چه زودتر وضعیت ترافیکی اطراف آن ساماندهی شود.
وی ادامه داد: در تعطیلات بهمن‌ماه مسافران وارد شهر بندرعباس خواهند شد و ساماندهی تاکسی‌ها و مسافربرهای شخصی اسکله شهید حقانی بیشتر مشهود خواهد شد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندرعباس با اشاره به وجود مشکل مسافربرهای شخصی در تمام شهرهای ایران، ابراز داشت: در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بندرعباس نسبت به سال‌های گذشته انقلاب بزرگی به وجود آمده اما هنوز مشکلات فراوانی در این بخش وجود دارد که باید با برنامه‌ریزی و کار بیشتر برطرف شود.
محسنی ادامه داد: سازمان تاکسیرانی شهر بندرعباس نیز باید با اطلاع رسانی و تبلیغات، مردم را نسبت به استفاده از تاکسی به جای مسافربرهای شخصی ترغیب کند.
وی به لزوم اعمال قانون مسافربرهای شخصی اسکله شهید حقانی اشاره کرد و متذکر شد: با توجه به افزایش حجم مسافر در اسکله شهید حقانی طی ماه‌های آینده باید هر چه سریعتر از فعالیت مسافربرهای شخصی اسکله شهید حقانی جلوگیری شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندرعباس در پایان اذعان داشت: به منظور دسترسی به نتیجه مطلوب برای ارائه خدمات عمومی، باید شهرداری بندرعباس، سازمان تاکسیرانی و بندر شهید باهنر با همکاری یکدیگر مشکلات و موانع پیش‌رو را برطرف کنند.
انتهای پیام/ن۳۰/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول