اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دور نخست سفرهای نوروزی

15 هزار مسافر نوروزی در خرم بید اسکان داده شده‌اند

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم بیدگفت: از 28 اسفند گذشته تا پنجم فروردین ماه جاری 15 هزار مسافر نوروزی در 300 کلاس درس مدارس، اماکن عمومی و مهمان‌پذیرهای این شهرستان اسکان یافته‌اند.

15 هزار مسافر نوروزی در خرم بید اسکان داده شده‌اند

داود ایوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم بید اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کنیم در دور دوم تعطیلات نوروزی شاهد افزایش میزان مسافران و گردشگران نوروزی در این شهرستان باشیم.

وی با تأکید بر این که ستاد تسهیلات خرم بید به دنبال خدمات‌دهی درست به مسافران است، گفت: تاکنون مشکلی در مورد اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان نداشته‌ایم و تمام تمهیدات برای اقامت خوش مسافران نوروزی اندیشیده شده است.

ایوبی ابراز داشت: تلاش شده است تا با رفع مشکلات ترافیکی در مناطق مختلف این شهرستان عبور و مرور مسافران و گردشگران هرچه راحت‌تر صورت گیرد.

فرماندار خرم بید افزود: بارگاه ملکوتی امامزاده ابراهیم از فرزندان امام حسن مجتبی (ع)، کاروان‌سرای شاه عباسی، قصر بهرام گور، روستای تفریحی و توریستی قصر یعقوب و ... از جمله جاذبه‌های مذهبی، علمی و گردشگری این شهرستان به شمار می‌روند.

به گزارش فارس، شهرستان خرم بید در شمال استان فارس و در 187 کیلومتری شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول