اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک -3

ولی‏خانی: تحول روحی زائران راهیان نور مشهود است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه ناحیه گرمسار گفت: تحول روحی زائران راهیان نور به خوبی مشاهده می‏شود.

ولی‏خانی: تحول روحی زائران راهیان نور مشهود است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حجت‏الاسلام مهدی ولی‏خانی که همراه با کاروان راهیان نور بسیجیان گرمسار در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حاضر شده، با توصیف حالات زائران گفت: اثرات راهیان نور بر خواهران و برادران حاضر در این اردو مشهود است و تحول روحی زائران به خوبی درک می‏شود.

وی با بیان اینکه حضور راویان و مداحان در کاروان راهیان نور بسیار لازم است، تصریح کرد: راویان با توصیف آنچه در این مناطق مقدس گذشته، جوانان و نوجوانان را متأثر ساخته و باور دفاع مقدس را در آنان ریشه‏دار می‏کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه ناحیه گرمسار گفت: راهیان نور در حقیقت حضور عاشقانه در مکتب درس شهیدان است.

ولی‏خانی در ادامه با اشاره به اینکه راهیان نور سفری معنوی است، افزود: در سفر معنوی باید سبک بار بود؛ از این رو اگر نفرات حاضر در یک کاروان کمتر باشد و تعداد کاروان‏ها افزایش یابد، این سفر تأثیر بیشتری بر حاضران خواهد داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه گرمسار در پایان گفت: مهم‏ترین مشکل زائران در مکان‏های استقرار، قطع آب خصوصاً در ساعات پایانی شب است که باید برای آن تدبیری اندیشید.

به گزارش فارس؛ ستاد برگزاری راهیان نور استان سمنان با توجه به این مشکل، تعدادی تانکر آب را برای ساعات قطعی آب در مکان‏های استقرار پیش‏بینی کرده است.

انتهای پیام/ن۳۰/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول