اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم:

از ظرفیت‌های فرهنگی ستاد تسهیلات غافل نشویم

خبرگزاری فارس: فرماندار قم با اشاره به تاثیرگذاری فعالیت‌های فرهنگی در خدمت‌رسانی بهتر به زائران گفت: از ظرفیت‌هایی که ستاد تسهیلات در فرهنگ‌سازی برای زائران دارد غافل نشویم.

از ظرفیت‌های فرهنگی ستاد تسهیلات غافل نشویم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، عبدالسعید حقیقی‌مقدم با بیان اینکه در تمام مدارس زیر پوشش طرح اسکان نوروزی نماز جماعت برپا شده است اظهار کرد: کمیته نظارت بر نمازخانه‌ها و مساجد ستاد تسهیلات زائرین استان قم بسیار عالی عمل کرده است و فعالیت‌های این کمیته، دو مرتبه در طول شبانه‌روز مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های ارزشمند کمیته اسکان اعلام کرد: از کمیته اسکان و مدارس زیر پوشش طرح اسکان زائران و مسافران بازدید به عمل آمده است و نتیجه این بازدیدها بیانگر فعالیت گسترده کمیته اسکان در رابطه با خدمت‌رسانی به زائران است.

فرماندار قم با بیان اینکه در محل‌های اسکان اداره کل آموزش و پرورش استان قم، فعالیت‌های فرهنگی بسیار خوبی صورت گرفته است عنوان کرد: توانایی اجرای فعالیت‌های فرهنگی در محل‌های اسکان بسیار بالا است و اگر این موضع در سطح استان گسترش یابد، نتیجه بسیار خوبی در زمینه فرهنگی حاصل خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به تاثیر افزایش امکانات در طولانی‌تر شدن مدت اقامت زائران در استان گفت: فعالیت‌های عظیمی در راستای خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر حضرت معصومه (س) صورت گرفته است که بهبود وضعیت ترافیکی، ساماندهی اسکان مسافران استان و ساماندهی بازار تنظیم میوه و ارزاق عمومی مردم تنها برخی از این موارد است.

حقیقی‌مقدم با بیان اینکه تمام خدمت‌رسانی‌ها برای ایجاد فضایی امن و راحت برای شهروندان، مسافران و زائران استان قم است افزود: باید از تمام ظرفیت‌های استان برای خدمت‌رسانی به زائران استفاده شود و باید توجه داشت که یکی از مهم‌ترین این امکانات و ظرفیت‌ها، فعالیت‌های فرهنگی است که باید مورد توجه همه مسئولان کشوری و استانی قرار گیرد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول