اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شهرداری شیراز صورت گرفته است

اسکان مسافران نوروزی در 6 کمپ و 32 سالن

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز گفت: برای اسکان مسافران نوروزی در شیراز 6 کمپ، 32 سالن و 12 پارک پیش‌بینی شده است.

اسکان مسافران نوروزی در 6 کمپ و 32 سالن

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک‌فطرت در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان فارس اظهار داشت: چند اتوبوس‌ گردشگری و 300 اتومبیل ون برای جا به جایی مسافران نوروزی در سطح شهر و بازدید آنان از مکان‌های گردشگری پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در ابتدا سه پایانه برای جابه‌جایی مسافران نوروزی وارد شده به شیراز پیش‌بینی شده بود که در ایام نوروز پایانه علی ‌بن حمزه (ع) نیز با 200 خودرو و 160 مینی‌بوس با استفاده از انرژی خورشیدی برای جا‌به‌جایی مسافران اطراف شمال شیراز راه‌اندازی شده است.

شهردار شیراز با بیان اینکه برای رفاه بیشتر مسافران نوروزی و شهروندان متکدیان از سطح این شهر جمع‌آوری شده‌اند بیان داشت: همزمان با آغاز سال جدید 10 هزار شاخه گل به مسافران نوروزی اهدا شد.

در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز گفت: برگزاری بزرگداشت مفاخر استان فارس برای آشنایی بیشتر مسافران با آنان، 250 نمایش خیابانی، نمایش سیاه بازی خیابانی، برپایی غرفه محصولات هنری، اجرای کنسرت‌های اصیل و فاخر، اجرای موسیقی قشقایی و عشایری، توزیع 10 هزار بسته فرهنگی از جمله برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس بوده که تاکنون با استقبال خوب مسافران نوروزی مواجه شده است.

رئیس سارمان صدا و سیمای استان فارس نیز ابراز داشت: ساخت و پخش سه فیلم برای معرفی فارس در شبکه‌های سراسری، بخش کلیپ‌های جاذبه‌های گردشگری این استان از شبکه‌های سراسری و استانی و پخش زنده از مکان‌های گردشگری شیراز نیز از جمله برنامه‌های سازمان صدا و سیمای مرکز فارس در این ایام است.

در ادامه نماینده مرکز فوریت‌های پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز متذکر شد: در ایام تعطیلات نوروز 6 هزار و 109 مرکز تهیه و توزیع غذا و مواد غذایی بازرسی شدند که به 31 مرکز تذکر داده، 81 مرکز به مراجع قانونی ارجاع و 32 مرکز نیز پلمب شدند.

وی در پایان اذعان داشت: در این راستا از طریق شماره 1819، 67 مورد شکایات مردمی داشته‌ایم که به همگی رسیدگی شده است.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول